Zarząd i administrator

accessdeniedaccessdenied Użytkownik
Czy we wspólnocie, w której jest zarząd właścicielski i administrator, koszty zarządzania nieruchomością wspólną powinny być rozbite na wynagrodzenie zarządu i wynagrodzenie administratora? W mojej wspólnocie w sprawozdaniach rocznych występuje jedna pozycja: "wynagrodzenie zarządcy" (co w dodatku jest nieprawidłowe, bowiem nie ma zarządcy). Nie wiadomo, jak pieniądze są dzielone pomiędzy zarząd oraz firmę administrującą nieruchomością, a moje zapytania kierowane do zarządu oraz administratora pozostają bez odpowiedzi.

Dodatkowo jedna osoba będąca członkiem zarządu wykonuje prace porządkowe. Nie rozumiem więc, kogo reprezentuje: zarząd czy administratora. A jakie jest jej wynagrodzenie i kto je wypłaca - to jeszcze ciekawsze pytanie.

Komentarze

  • KubaPKubaP Uczestnik
    edytowano listopada -1
    [cite] accessdenied:[/cite]Dodatkowo jedna osoba będąca członkiem zarządu wykonuje prace porządkowe.
    Nie rozumiem więc, kogo reprezentuje:
    reprezentuje siebie czyli CIECIA wspólnoty . Trzeba sprawdzić czy jest umowa na tę usługę dla tego członka .
  • a-za-z Ekspert
    edytowano listopada -1
    Te koszty powinny być rozbite.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.