Zwołanie zebrania

closed2524closed2524 Użytkownik
Mam pytania dot. podstaw prawnych określających sposób zwoływania zebrań właścicieli.

Zgodnie z art. 32 p. 1 UoWL zarząd lub zarządca [...] zawiadamia każdego właściciela lokalu na piśmie przynajmniej na tydzień przed terminem zebrania. Czy są jakieś przepisy określające, jak powinno wyglądać takie zawiadomienie? Czy jest wymóg, by zawierało porządek obrad i treść proponowanych uchwał? Jeśli tak, to z jakich przepisów to wynika?

Bardziej konkretnie. Gdy chodzi o zebranie roczne (zgodnie z art. 30 UoWL), na którym dokonuje się zatwierdzenia rozliczenia finasowego za rok ubiegły, czy przed zebraniem właściciele powini otrzymać to rozliczenie? Jesli tak, to z jakich przepisów to wynika?

Czy niedopełnienie wymogu zawiadomienia właścicieli na piśmie stanowi podstawę uzanania zebrania za nieważne i podważenia podjętych na nim uchwał?

Czy wywieszenie zawiadomienia na tablicy przy wejściu można uznać za "zawiadomienie na pismie", o jakim mówi UoWL?

Komentarze

  • Opcje
    KubaPKubaP Użytkownik
    edytowano marca 2014
    Art. 32. UoWL
    2. W zawiadomieniu należy podać [b]dzień, godzinę, miejsce i[color=#f00] porządek obrad. [/color][/b]
    W wypadku zamierzonej zmiany we wzajemnych prawach i obowiązkach właścicieli lokali należy wskazać treść tej zmiany.
    
    Tyle zapis ustawowy.

    U mnie podjęliśmy uchwalę jak ma wyglądać zawiadomienie o zebraniu sprawozdawczym jakie dokumenty mają się w nim znaleźć .
    Przy ewentualnym wyborze nowego Administratora będzie to jednym z warunków konkursowych.

    Zawiadomienie jest wykonane w formie broszury, format A3 i zawiera sprawozdanie Finansowe , dane techniczne o nieruchomości (powierz. ile zużyto mediów, itp) projekty uchwał , informacje o kosztach inwestorskich planu remontów NW oraz to co wymaga zapis Art.32 UoWL.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.