Zmiana Zarządu WM

Pytanie natury technicznej, czy nowy Zarząd powinien wyegzekwować od poprzedniego Zarządu jakieś oświadczenia, ewentualnie jakieś inne dokumenty? Jak to wyglada w praktyce, czy wystarczy sama uchwała wspólnoty (stary i nowy Zarząd to członkowie WM)? Czy Administrator bierze jakaś odpowiedzialność za np. nieprzekazanie dokumentów przez ustępujący Zarząd? Będę wdzięczny za pomoc. Dobrego dnia.

Komentarze

  • Opcje
    t66t66 Użytkownik
    Pytanie zasadnicze, czy stary zarząd został powołany tylko na formalności, osoby wchodzące w jego skład były tylko "zarządem na papierze", czy faktycznie pracowały. W wielu Wspólnotach zarząd właścicielki tworzony jest przez osoby, mające parcie na funkcję, ale o działaniu zarządu we wspólnocie mają znikomą, a często żadną wiedzę. Drugie pytanie czy we Wspólnocie przyjęto "Regulamin pracy Zarządu". Zarząd Wspólnoty powinien regularnie odbywać zebrania, z którego to winien powstać protokół, który jest dowodem na pracę zarządu, jakimi tematami się zajmuje itp. Wgląd do dokumentu zgodnie z UWL mają wszyscy właściciel.
  • Opcje
    Grafen2Grafen2 Użytkownik
    edytowano 26 września
    D'Artagnan napisał użytkownik: »
    Pytanie natury technicznej, czy nowy Zarząd powinien wyegzekwować od poprzedniego Zarządu jakieś oświadczenia, ewentualnie jakieś inne dokumenty?
    Jak to wyglada w praktyce, czy wystarczy sama uchwała wspólnoty (stary i nowy Zarząd to członkowie WM)? Czy Administrator bierze jakaś odpowiedzialność za np. nieprzekazanie dokumentów przez ustępujący Zarząd?


    Uchwała o zmianie składu zarządu jest wam potrzebna na zewnątrz WM np. banku - dostęp do konta bankowego,
    Nowy i stary skład Zarządu WM winni spisać protokół przekazania ( zgodnie z Regulaminem Pracy Zarządu WM) takie wzory protokołów są w necie.

    Przykładowy :
    http://www.budmar.biz.pl/wp-content/uploads/2016/01/ProtokolprzejeciaZarzaduNieruchomosciWspolnej.pdf


Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.