Zmiana Zarządu WM
D'Artagnan
Użytkownik
Pytanie natury technicznej, czy nowy Zarząd powinien wyegzekwować od poprzedniego Zarządu jakieś oświadczenia, ewentualnie jakieś inne dokumenty? Jak to wyglada w praktyce, czy wystarczy sama uchwała wspólnoty (stary i nowy Zarząd to członkowie WM)? Czy Administrator bierze jakaś odpowiedzialność za np. nieprzekazanie dokumentów przez ustępujący Zarząd? Będę wdzięczny za pomoc. Dobrego dnia.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Uchwała o zmianie składu zarządu jest wam potrzebna na zewnątrz WM np. banku - dostęp do konta bankowego,
Nowy i stary skład Zarządu WM winni spisać protokół przekazania ( zgodnie z Regulaminem Pracy Zarządu WM) takie wzory protokołów są w necie.
Przykładowy :
http://www.budmar.biz.pl/wp-content/uploads/2016/01/ProtokolprzejeciaZarzaduNieruchomosciWspolnej.pdf