Korekta opłat administracyjnych
Na początku miesiąca, na portalu pojawiło się 11 ciekawych pozycji w rozliczeniach. Mianowicie tzw korekty za każdy miesiąc począwszy od stycznia 2024. Każda na ponad 50 zł.
W uchwałach nie ma o tym mowy, w zawiadomieniach również. Mało tego około marca/kwietnia była już podwyżka...
Czy zarządca zgodnie z prawem może żądać uregulowania opłat wstecz bez żadnego uzasadnienia? Ew. czym mógłby to uzasadnić?
W uchwałach nie ma o tym mowy, w zawiadomieniach również. Mało tego około marca/kwietnia była już podwyżka...
Czy zarządca zgodnie z prawem może żądać uregulowania opłat wstecz bez żadnego uzasadnienia? Ew. czym mógłby to uzasadnić?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Skorygować można, jeśli jest podstawa. Czego dotyczą korekty?
Może jest większe niż przewidywane zużycie wody? Może śmieci podrożały? Może woda?
Są to są te CiEKAWE pozycje?
Czy to była korekta comiesięcznych ZALICZEK, w oparciu o podjętą uchwałę w listopadzie, głosowaną od marca ?
Czego dotycz te 50 zł ?