forma rozliczenia rocznego !!!!!pomocy!!!
kasiawka
Użytkownik
Witam, mam prośbę o informację jak powinno wyglądać rozliczenie roczne kosztów zarządu wspólnoty.
Ja otrzymałam : Ma Pani niedopłatę 1500,00 zł z tytułu 1000,00 zł dostawy ciepła, 200,00 zł za ciepła wodę, 300,00 zł za remonty.
Czy to wystarczy, nie powinno to być barzdiej szczegółowe???
Ja otrzymałam : Ma Pani niedopłatę 1500,00 zł z tytułu 1000,00 zł dostawy ciepła, 200,00 zł za ciepła wodę, 300,00 zł za remonty.
Czy to wystarczy, nie powinno to być barzdiej szczegółowe???
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Stosownie bowiem do brzmienia art. 29 ust. ust. 1uwl :
"Zarząd lub zarządca, któremu zarząd nieruchomością wspólną powierzono w sposób określony w art. 18 ust. 1, jest obowiązany prowadzić dla każdej nieruchomości wspólnej, określoną przez wspólnotę mieszkaniową, ewidencję pozaksięgową kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów, a także rozliczeń z innych tytułów na rzecz nieruchomości wspólnej."
Dokument, o którym mowa w zapytaniu nie stanowi sprawozdania, lecz rozliczenie kosztów przypadających na danego właściciela.
Czy nie można połączyć tych samych wątków?
Albo usuwać w porę, zanim pojawią się komentarze.
Trochę to bez sensu, kiedy dyskusja o tej samej sprawie toczy się w 2-3 wątkach równolegle.