PRZEGLĄDY BUDOWLANE, POMIARY, USŁ KONSERWACJI NIERUCHOMOŚCI
Atus
Użytkownik
DZIEŃ DOBRY
Szanowni Państwo !
Mamy przyjemność zaprezentować Państwu nowoczesne rozwiązanie obsługi technicznej nieruchomości, które pozwoli zaspokoić wszelkie potrzeby niezbędne dla jej prawidłowego funkcjonowania.
Od roku 2001 nasza firma rozbudowuje i unowocześnia system technicznej obsługi nieruchomości. W obecnej chwili jesteśmy jedną z nielicznych firm, które są w stanie zapewnić kompleksową obsługę techniczną nieruchomości, obejmującą konserwację wszystkich instalacji budynku oraz całodobowy serwis techniczny kierowany przez Centrum Monitorowania. Rozwiązanie takie zapewnia właścicielom obiektów bezpieczeństwo natychmiastowej reakcji w przypadku awarii w budynku, a także pewność usunięcia awarii przez wykwalifikowanych fachowców.
NASZE USŁUGI :
1. OBSŁUGA TECHNICZNO ADMINISTRACYJNA BUDYNKÓW
• Stała konserwacja i serwis:
- instalacji klimatyzacyjnych
- instalacji chłodniczych
- instalacji elektrycznych
- instalacji wodno-kanalizacyjnych
- instalacji węzła cieplnego
- instalacji wentylacji
- instalacji gazowych
- systemów grzewczych
- systemów p.poż.
- systemów BMS
- systemów DSO
• Nadzór nad wykonywanymi instalacjami technicznymi
• Zarządzanie gwarancjami
• Prace ogólnobudowlane
2. PRZEGLĄDY GAZOWE
3. CAŁODOBOWE POGOTOWIE TECHNICZNE REAGUJĄCE NA ZGŁOSZENIA AWARII:
• Instalacji elektrycznej, gazowej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, wodno-kanalizacyjnej.
Zgłoszenia o awariach przyjmowane są pod dyżurnym numerem telefonu przez 24 godziny na dobę. Pogotowie Techniczne zobowiązane jest do przybycia na miejsce awarii w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. (Warszawa).
4. PRZEGLĄDY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ (roczne i 5-letnie)
5. PRZEGLĄDY WENTYLACJI
6. PRZEGLĄDY BUDOWLANE (roczne i 5-letnie)
7. POMIARY ELEKTRYCZNE
8. POMIARY NATĘŻENIA OŚWIETLENIA
9. WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
10. SPORZĄDZANIE ŚWIADECTW ENERGETYCZNYCH
11. PROWADZENIE KSIĄŻEK OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
• Uzyskiwanie i odnawianie pozwoleń związanych z prowadzeniem nieruchomości.
• Dbanie o terminowość wykonania przeglądów budowlanych oraz pomiarów elektrycznych.
12. CZYSZCZENIE I MONITORING WENTYLACJI
13. TERMOIZOLACJA METODĄ NATRYSKU SZTYWNEJ PIANKI POLIURETANOWEJ
14. UDRAŻNIANIE KANALIZACJI (mechanicznie)
• czyszczenie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wszystkich średnic,
• czyszczenie wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych oraz pionów kanalizacyjnych,
• czyszczenie kanałów technologicznych, rurociągów, wymienników, powierzchni betonowych z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń (nawet bardzo twardych),
• inspekcja telewizyjna kanałów i rurociągów oraz ich inwentaryzacja, również geodezyjna,
Usługi dla mieszkańców:
Oprócz standardowej obsługi nieruchomości w zakresie utrzymania w ruchu i sprawności wszelkich instalacji, w budynkach gdzie nasza firma prowadzi obsługę techniczną oferujemy również serwis dla mieszkańców. W ramach tego serwisu każdy mieszkaniec może zgłosić naszej firmie problemy techniczne, zlecić wykonanie drobnych napraw sprzętu domowego czy instalacji wewnątrz lokalu. Usługa ta popularna jest w budynkach gdzie część lokali przeznaczona jest pod wynajem i właściciel lokalu nie zawsze ma możliwość bezpośredniej interwencji.
KONTAKT:
Facility Management Group Sp. Z o.o.
Ul. Bema 83
01-233 Warszawa
tel. (022) 329-21-02
fax. (022) 329-21-24
lub bezpośrednio z przedstawicielem:
Wojciech Jankowski email : Jankowski@fmg.net.pl
Tel. Kom. 790-641-122 www.fmg.net.pl
CAŁODOBOWE POGOTOWIE TECHNICZNE: 784-764-764
ZAPRASZAM DO KORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG.
Szanowni Państwo !
Mamy przyjemność zaprezentować Państwu nowoczesne rozwiązanie obsługi technicznej nieruchomości, które pozwoli zaspokoić wszelkie potrzeby niezbędne dla jej prawidłowego funkcjonowania.
Od roku 2001 nasza firma rozbudowuje i unowocześnia system technicznej obsługi nieruchomości. W obecnej chwili jesteśmy jedną z nielicznych firm, które są w stanie zapewnić kompleksową obsługę techniczną nieruchomości, obejmującą konserwację wszystkich instalacji budynku oraz całodobowy serwis techniczny kierowany przez Centrum Monitorowania. Rozwiązanie takie zapewnia właścicielom obiektów bezpieczeństwo natychmiastowej reakcji w przypadku awarii w budynku, a także pewność usunięcia awarii przez wykwalifikowanych fachowców.
NASZE USŁUGI :
1. OBSŁUGA TECHNICZNO ADMINISTRACYJNA BUDYNKÓW
• Stała konserwacja i serwis:
- instalacji klimatyzacyjnych
- instalacji chłodniczych
- instalacji elektrycznych
- instalacji wodno-kanalizacyjnych
- instalacji węzła cieplnego
- instalacji wentylacji
- instalacji gazowych
- systemów grzewczych
- systemów p.poż.
- systemów BMS
- systemów DSO
• Nadzór nad wykonywanymi instalacjami technicznymi
• Zarządzanie gwarancjami
• Prace ogólnobudowlane
2. PRZEGLĄDY GAZOWE
3. CAŁODOBOWE POGOTOWIE TECHNICZNE REAGUJĄCE NA ZGŁOSZENIA AWARII:
• Instalacji elektrycznej, gazowej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, wodno-kanalizacyjnej.
Zgłoszenia o awariach przyjmowane są pod dyżurnym numerem telefonu przez 24 godziny na dobę. Pogotowie Techniczne zobowiązane jest do przybycia na miejsce awarii w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. (Warszawa).
4. PRZEGLĄDY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ (roczne i 5-letnie)
5. PRZEGLĄDY WENTYLACJI
6. PRZEGLĄDY BUDOWLANE (roczne i 5-letnie)
7. POMIARY ELEKTRYCZNE
8. POMIARY NATĘŻENIA OŚWIETLENIA
9. WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
10. SPORZĄDZANIE ŚWIADECTW ENERGETYCZNYCH
11. PROWADZENIE KSIĄŻEK OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
• Uzyskiwanie i odnawianie pozwoleń związanych z prowadzeniem nieruchomości.
• Dbanie o terminowość wykonania przeglądów budowlanych oraz pomiarów elektrycznych.
12. CZYSZCZENIE I MONITORING WENTYLACJI
13. TERMOIZOLACJA METODĄ NATRYSKU SZTYWNEJ PIANKI POLIURETANOWEJ
14. UDRAŻNIANIE KANALIZACJI (mechanicznie)
• czyszczenie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wszystkich średnic,
• czyszczenie wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych oraz pionów kanalizacyjnych,
• czyszczenie kanałów technologicznych, rurociągów, wymienników, powierzchni betonowych z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń (nawet bardzo twardych),
• inspekcja telewizyjna kanałów i rurociągów oraz ich inwentaryzacja, również geodezyjna,
Usługi dla mieszkańców:
Oprócz standardowej obsługi nieruchomości w zakresie utrzymania w ruchu i sprawności wszelkich instalacji, w budynkach gdzie nasza firma prowadzi obsługę techniczną oferujemy również serwis dla mieszkańców. W ramach tego serwisu każdy mieszkaniec może zgłosić naszej firmie problemy techniczne, zlecić wykonanie drobnych napraw sprzętu domowego czy instalacji wewnątrz lokalu. Usługa ta popularna jest w budynkach gdzie część lokali przeznaczona jest pod wynajem i właściciel lokalu nie zawsze ma możliwość bezpośredniej interwencji.
KONTAKT:
Facility Management Group Sp. Z o.o.
Ul. Bema 83
01-233 Warszawa
tel. (022) 329-21-02
fax. (022) 329-21-24
lub bezpośrednio z przedstawicielem:
Wojciech Jankowski email : Jankowski@fmg.net.pl
Tel. Kom. 790-641-122 www.fmg.net.pl
CAŁODOBOWE POGOTOWIE TECHNICZNE: 784-764-764
ZAPRASZAM DO KORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
czy przeprowadzenie 5-letniego przeglądu budowlanego w danym roku jest równoznaczne z tym,
że wspólnota mieszkaniowa nie musi przeprowadzić rocznego przeglądu budowlanego?
Tak, czy siak, odpowiedź na Twoje pytanie jest negatywna, co oznacza, że musi.
Pozdrawiam.