Odwołanie zarządcy i co dalej?
rzmulo
Użytkownik
Witam
Chcemy odwołać obecnego zarządcę uchwałą podjętą na zebraniu rocznym. Zarządca ma w umowie zapisany 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Jako że mamy marzec to od 1 lipca sami będziemy zarządzać wspólnotą.
Czy musimy w jakiś szczególny sposób poinformować obecnego zarządcę o rozwiązaniu umowy? Będzie on na zebraniu na którym podejmiemy uchwałę.
Jak załatwić przekazanie dokumentów za poprzednie lata? Powołać komisję, podpisywać jakieś protokoły przekazania?
Wzór uchwały: http://www.zarzadca.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=49.
Chcemy odwołać obecnego zarządcę uchwałą podjętą na zebraniu rocznym. Zarządca ma w umowie zapisany 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Jako że mamy marzec to od 1 lipca sami będziemy zarządzać wspólnotą.
Czy musimy w jakiś szczególny sposób poinformować obecnego zarządcę o rozwiązaniu umowy? Będzie on na zebraniu na którym podejmiemy uchwałę.
Jak załatwić przekazanie dokumentów za poprzednie lata? Powołać komisję, podpisywać jakieś protokoły przekazania?
Wzór uchwały: http://www.zarzadca.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=49.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Odbioru dokumentacji winien dokonać organ wspólnoty mieszkaniowej, oczywiście mogą być obecni właściciele lokali. Odbiór należy udokumentować na piśmie - zwykle w formie protokołu.
Jego "jakość" może zaowocować w przyszłości.
może spróbować np. nie przekazać części dokumentacji. Zadbajcie zatem o obecność
"siły fachowej" w Waszym gronie. Jeżeli w Waszym gronie nie ma np. księgowej lub osoby znajacej sie na księgowości, wynajmijcie taką osobę.
Skorzystajcie też ze wzorów protokołu dostepnych w necie. Zwykle dokumentów Wspólnoty jest wiele i łatwo coś przeoczyć.
Nie dopilnowanie tematu może odbić się czkawką w przyszłości.