pomieszczenia wspólne
elzmaz
Użytkownik
Do tej pory było respektowane pismo złożone przeze mnie do Zarządu Wspólnoty w sprawie pomieszczenia znajdującego się bezpośrednio pod moim mieszkaniem
W obecnej chwili nikt mnie jako właściciela mieszkania nie zapytał w kwestii wynajmu pomieszczenia ani nie poinformował o tym fakcie
co mnie oburza ponieważ chciałabym w swoim mieszkaniu mieć spokój przychodząc z pracy , a nie łomot , słuchanie ciągłego wiercenia, trzaskania itp.
Nie rozumiem dlaczego te prace wykonywane przez panów nie odbywają się w godzinach rannych .
W związku z tym proszę o przesłanie informacji komu i z jakim przeznaczeniem wynajęto pomieszczenie gospodarcze /część wspólna/
Czy Zarząd podejmując decyzję bez konsultacji jest mi w stanie jako właścicielowi zagwarantować ,że będzie cisza i spokój oprócz mnie przebywają osoby starsze, schorowane i potrzebują również spokoju
poniżej odpowiedz Zarządu
witamy, w sprawie wspomnianego pomieszczenia nie wiemy o jakim piśmie Pani wspomina. Zarząd Wspólnoty nie ma obowiązku pytać współwłaścicieli ws wynajmu pomieszczeń do celów użytkowych, bez zmiany ich przeznaczenia ponieważ leży to w czynnościach zwykłego Zarządu (OWL art. 22 i dalsze)
W/w konserwator i p. odzielają pomieszczenie piwniczne, aby administrator miał swobodny dostęp do zaworów c.o. Prace odbywają się w godzinach zatwierdzonych w Regulaminie Porządku Domowego.
Z poważaniem Zarząd WM
W obecnej chwili nikt mnie jako właściciela mieszkania nie zapytał w kwestii wynajmu pomieszczenia ani nie poinformował o tym fakcie
co mnie oburza ponieważ chciałabym w swoim mieszkaniu mieć spokój przychodząc z pracy , a nie łomot , słuchanie ciągłego wiercenia, trzaskania itp.
Nie rozumiem dlaczego te prace wykonywane przez panów nie odbywają się w godzinach rannych .
W związku z tym proszę o przesłanie informacji komu i z jakim przeznaczeniem wynajęto pomieszczenie gospodarcze /część wspólna/
Czy Zarząd podejmując decyzję bez konsultacji jest mi w stanie jako właścicielowi zagwarantować ,że będzie cisza i spokój oprócz mnie przebywają osoby starsze, schorowane i potrzebują również spokoju
poniżej odpowiedz Zarządu
witamy, w sprawie wspomnianego pomieszczenia nie wiemy o jakim piśmie Pani wspomina. Zarząd Wspólnoty nie ma obowiązku pytać współwłaścicieli ws wynajmu pomieszczeń do celów użytkowych, bez zmiany ich przeznaczenia ponieważ leży to w czynnościach zwykłego Zarządu (OWL art. 22 i dalsze)
W/w konserwator i p. odzielają pomieszczenie piwniczne, aby administrator miał swobodny dostęp do zaworów c.o. Prace odbywają się w godzinach zatwierdzonych w Regulaminie Porządku Domowego.
Z poważaniem Zarząd WM
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.