oplata za moc zamówiona

daniel666daniel666 Użytkownik
edytowano czerwca 2010 w Zarządzanie Nieruchomościami
Dzień dobry .
Szukam porady odnośnie prawa energetycznego, jestem laikiem a może mi ktoś wytłumaczy ,u nas w bloku jest kotłownia mamy moc zamówiona na CO -312 kw W sezonie grzewczym normalne ze płacimy za tą moc razy te GJ i mamy cenę za CO. Myślałem ze jak wyłączą kotłownie po sezonie grzewczym to nie bedzięmy płacić za CO ,a tu zonk przychodzi faktura za tę moc zamówioną 312kW =4105zl ?? za co skoro my tej mocy nie potrzebujemy bo kołownia jest wyłączona . I teraz pytanie do mądrych ludzi czy to jest zgodne z prawem energetycznym czy np możemy na czas nie działania kotłowni napisać aneks do umowy ze nie chcemy tych 312kw poza sezonem grzewczym?

Komentarze

  • Opcje
    czajnik5czajnik5 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Chętnie bym coś napisał, ale niestety - skierowałeś
    pytanie do mądrych ludzi

    :(
  • Opcje
    daniel666daniel666 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    napisz co o tym sadzisz
  • Opcje
    daniel666daniel666 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    czajnik jesteś w rankingu więc pewnie wiesz sporo wiec napisz co sadzisz na ten temat
  • Opcje
    a-za-z Użytkownik
    edytowano listopada -1
    To że jest w rankingu to mało.
    Ja też jestem w rankingu, ale nie śmiałbym.
    czajnik5 jest fachowcem m. in. w tym temacie.
  • Opcje
    andrzej 55andrzej 55 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Miesięczna rata opłaty za zamówioną moc cieplną, pobierana w każdym miesiącu, stanowi iloczyn zamówionej mocy cieplnej oraz 1/12 ceny za zamówioną moc cieplną dla danej grupy taryfowej lub stawki opłaty miesięcznej za zamówioną moc cieplną dla danej grupy taryfowej - paragraf 32 pkt.1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2006 r w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło.
    Pozdrawiam
  • Opcje
    czajnik5czajnik5 Użytkownik