umowy z dostawcami
zbigniewdanuta
Użytkownik
Witam - czy zmieniając administratora należy również zmienić stare umowy np.o dostarczanie ciepła,sprzatanie itp. czy wystarczy tylko pismo do tych "starych dostawców" gdzie mają adresować fry aby otrzymały zapłatę- bo przecież to zarząd podpisuje umowy.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Nie . Chyba, że umowy były spisane na administratora (taki zwyczaj był u zarządców Gminnych czy WAM-u).
Jak były wystawiane na wspólnotę, wystarczy powiadomić usługodawców o zmianie adresu do korespondencji. W piśmie można wspomnieć, że zmienił się administrator.
Taką czynność powinien zrobić nowy administrator , Zarząd WM powinien tylko nadzorować jej wykonanie.
Jak nie masz starej umowy to sprawdź na kogo są wystawiane faktury
Nic trzeba spisywać nowych umów . Wystarczy zawiadomienie o zmianie adresu do korespondencji oraz zmiana informacja o przechowywaniu dokumentów finansowych WM (NIP-2)