niedobory na koncie

helenkamhelenkam Użytkownik
edytowano sierpnia 2010 w Zarządzanie Nieruchomościami
Uchwałą wspolnoty nadano pełnomocnictwo rodzajowe na poziomie dostępu aktywnego do rachunków wspólnoty w ramach bankowości elektronicznej i dysponowania środkami zgromadzonymi na tych rachunkach. Kto odpowiada za stan finansów i kontrolę jak nie upoważniono zarządu do konta. Nieoficjalnie wiem, że brakuje części środków

Komentarze

  • Opcje
    a-za-z Użytkownik
    edytowano listopada -1
    jak nie upoważniono zarządu do konta

    :shocked::shocked::shocked:

    :cry:

    To zarząd upoważnia.

    I zarząd (wobec wspólnoty) nadal odpowiada.
  • Opcje
    helenkamhelenkam Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Niestety nie zarząd ale wspolnota mieszkaniowa reprezentowana przez właścicieli lokali wyszczególnionych w załączniku postanowiła jak wyżej(pełnomocnictwo rodzajowe),, zapomniano o zarządzie i teraz problem kto winien braku kontroli
  • Opcje
    pacek57pacek57 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    W niczym nie zmienia to faktu, że środki pieniężne zostały wydatkowane - jeżeli jest tak, jak piszesz - niezgodnie z przeznaczeniem. Osoba(y), które sie tego dopuściły winna(e) te środki zwrócić na Wasze konto. Proponuję zawiadomić prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.
    Na marginesie: w mojej Wspolnocie, w której trzech członków Zarządu upoważnionych jest do dokonywania operacji na rachunku bankowym, wykonują je poprzez internet jednoosobowo. Podstawą dokonania np. przelewu jest uchwała Zarządu Wspólnoty akceptująca dany wydatek i wskazująca jednoczesnie osobę (jednego z upoważnionych członków Zarządu) do dokonania zapłaty (przelewu).
  • Opcje
    ownerowner Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Podstawą dokonania np. przelewu jest uchwała Zarządu Wspólnoty akceptująca dany wydatek i wskazująca jednoczesnie osobę (jednego z upoważnionych członków Zarządu) do dokonania zapłaty (przelewu).
    Uchwała zarządu?
    Czy to znaczy, że przed złożeniem każdej dyspozycji bankowi odbywa się posiedzenie zarządu? Do każdej faktury jest odrębna "uchwała zarządu"?
  • Opcje
    weles1478weles1478 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    [cite] helenkam:[/cite] Nieoficjalnie wiem, że brakuje części środków
    Nieoficjalnie jak do tego doszedłeś...? że był wydatek bez faktur.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.