dezynfekcja i deratyzacja - koszty
kkubiak
Użytkownik
Witam,
mamy ogromny problem z naszym zarządcą, nim go zmienimy chcemy wyjaśnić sporo kwestii, dlatego pozwolę sobie Państwa "nękać" pewno banalnymi pytaniami... proszę o cierpliwość i wyrozumiałość, z góry dziękując za wszelką pomoc :)
Moje pytanie dotyczy planu finansowego i pozycji "dezynfekcja i deratyzacja" - koszt 300 zł / rok. Czy to są realne koszty, czy i w tym punkcie zarządca nas robi w balona?
Dodam tylko, że mamy 23 mieszkania we wspólnocie, dwie klatki. Trutka na szczury wykładana jest tylko w piwnicach.
Co w tym worku "dezynfekcja i deratyzacja" może się jeszcze mieścić?
Z góry dziękuję za pomoc
KM
mamy ogromny problem z naszym zarządcą, nim go zmienimy chcemy wyjaśnić sporo kwestii, dlatego pozwolę sobie Państwa "nękać" pewno banalnymi pytaniami... proszę o cierpliwość i wyrozumiałość, z góry dziękując za wszelką pomoc :)
Moje pytanie dotyczy planu finansowego i pozycji "dezynfekcja i deratyzacja" - koszt 300 zł / rok. Czy to są realne koszty, czy i w tym punkcie zarządca nas robi w balona?
Dodam tylko, że mamy 23 mieszkania we wspólnocie, dwie klatki. Trutka na szczury wykładana jest tylko w piwnicach.
Co w tym worku "dezynfekcja i deratyzacja" może się jeszcze mieścić?
Z góry dziękuję za pomoc
KM
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Na forum można o tym tylko gdybać, obejrzyj faktury to się dowiesz ile ich w roku było i jak są opisane
Jak się okazuje firma bierze 200 zł za dojazd i doradztwo, a ponadto za każdą wyłożoną trutkę...
Obejrzyj fakturę(y) jak radzi Ci koziorozka.
to dlatego teraz dokładnie sprawdzamy wszystkie poczynania zarządcy.
dziękuję za pomoc i linki
Nie do końca będzie to takie oczywiste. Samemu możesz to zrobić u siebie, w lokalu, ale już na nieruchomości wspólnej, to nie do końca.
Wystarczy, że po wyłożeniu trutki nastąpi jakiś wypadek zatrucia z tym związany ( np.: źle zostanie oznakowana nieruchomość wspólna , punkty wyłożenia) to kto będzie odpowiadał?
Sprawdziłam ile kosztuje "porcja" trutki - koszt około 2,50 zł. Wykładana jest na kawałku tektury przez dozorczynię. Dwie piwnice x 2,50 x 3 porcje x 2 (bo dwa razy w roku wykładane) to dla mnie koszt 30 zł, do tego koszt miniaturowych karteczek z informacją - niech będzie 50 zł rocznie. To gdzie pozostałe 250??
Dowiem się za 7 dni...
weles 1478 PAN BÓG. Jak jakieś dziecko zje tą trutkę, to winny będzie rodzic,że nie nauczył dziecka zasad higieny. Czy sądzisz,że jak trutkę wykłada firma to wcześniej przeprowadziła pogadanki z mieszkańcami?:bigsmile:
Niestety, nie kochanieńki, ani za siedzenie ani za myślenie nie dał bym ci złamanego Szeląga.
Sam będziesz bekał za to, że grzebałeś przy "truciu" osób trzecich lub zwierząt domowych.
Jak to robi firma, to robi to zgodnie z zasadni BHP, a miejsca wyłożenia trutki oraz nieruchomość jest odpowiednio oznakowana
Siedź więc dalej przed budynkiem i myśl, może coś Ci skapnie do pudełeczka po Ramie.
Zamykam temat
Powinnaś napisać: