Zebranie wspólnoty w celu zmiany zarządu

pierkardenpierkarden Użytkownik
edytowano września 2010 w Zarządzanie Nieruchomościami
W końcu dotrało do wielu członków wspólnoty, chcemy zwołać zebranie wspólnoty w celu zmiany zarządu. Wiemy ,ze musi to zrobić 1/10 udziałowców. Czy musi to być jakieś wyszukane poinformowanie zarządcy o tym fakcie. Ma ktos propozycje lub wzór takiego pisma.

Komentarze

  • Opcje
    pacek57pacek57 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Pismo o zwołanie zebrania winniście kierować do Zarządu Wspólnoty, a nie do zarządcy (administratora). Pismo to powinni podpisać właściciele lokali dysponujący co najmniej 1/10 udziałów w nieruchomości wspólnej. Oto przykład: Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej(podać nazwę Wspólnoty)
    Stosownie do postanowień art. 31 lit. b) ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali wnosimy o zwołanie zebrania włacicieli lokali naszej Wspólnoty. Porządek zebrania winien uwzględniać sprawy związane z: 1. podjęcie uchwały w sprawie odwołania dotychczasowego Zarządu Wspólnoty 2. podjęcie uchwały w sprawie wyboru Zarządu Wspólnoty. ewentualnie inne sprawy, które winne zostać omówione. (...) Imię, nazwisko i podpis właścicieli lokali występujących o zwołanie zebrania.
  • Opcje
    pierkardenpierkarden Użytkownik
    edytowano listopada -1
    ok
  • Opcje
    jQjQ Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Przede wszystkim dwie kwestie:
    1) Czy macie zarząd powołany na podstawie art. 20 Ustawy o Własności Lokali, tj. wybrany spośród osób fizycznych będących członkami wspólnoty lub spoza, czy też zarządza wami licencjonowany zarządca? W tym drugim przypadku musicie wpierw przegłosować uchwałę o zmianie sposobu zarządu. Uchwałę taką musi podpisać notariusz.
    2) Jeśli macie zarząd (nie zarządcę) i chcecie go zmienić, odwołanie i powołanie nowego zróbcie W JEDNEJ UCHWALE. Inaczej ryzykujecie, że pozostaniecie bez zarządu, lub z dwoma.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.