Uchwała nie zrealizowana od 2009
Hando
Użytkownik
Witam wszystkich,
jestem nowicjuszem w sprawach wspolnoty, zatem mam nastepujace pytanie.
Podjelismy z czlonkami WM uchwale w lutym 2009 r dot. wymiany rur w pionie budynku. Do lutego 2010, tzn. do kolejnego zebrania wspolnoty do wymiany nie doszlo.
Na tymze zebraniu przedstawiciel zarzadu tlumaczyl to brakiem wplywu skladek przez wszystkich czlonkow wspolnoty. Jedynie ja przelalem ustalona kwote. Ale widzac brak dzialan zadalem zwrotu. Podczas tego zebrania ww. przedstawiciel przekreslil date starej uchwaly i wpisal nowa, dodajac: "Moze w tym roku sie uda". Kwota nie byla mala, bo wynosila ponad 1000 zl. Pytanie moje dotyczy wlasnie uchwalanych uchwal. Czy to nie zarzadca ma sie domagac wplat i egzekwowac sens uchwaly? Czy to co zostalo uchwalone mozna sobie tak za przeproszeniem olac i uznac uchwale za niewazna, bo nie wplynely skladki? Jaka jest interpretacja prawna? Prosze o pomoc...
Serdecznie pozdrawiam forumowiczow
jestem nowicjuszem w sprawach wspolnoty, zatem mam nastepujace pytanie.
Podjelismy z czlonkami WM uchwale w lutym 2009 r dot. wymiany rur w pionie budynku. Do lutego 2010, tzn. do kolejnego zebrania wspolnoty do wymiany nie doszlo.
Na tymze zebraniu przedstawiciel zarzadu tlumaczyl to brakiem wplywu skladek przez wszystkich czlonkow wspolnoty. Jedynie ja przelalem ustalona kwote. Ale widzac brak dzialan zadalem zwrotu. Podczas tego zebrania ww. przedstawiciel przekreslil date starej uchwaly i wpisal nowa, dodajac: "Moze w tym roku sie uda". Kwota nie byla mala, bo wynosila ponad 1000 zl. Pytanie moje dotyczy wlasnie uchwalanych uchwal. Czy to nie zarzadca ma sie domagac wplat i egzekwowac sens uchwaly? Czy to co zostalo uchwalone mozna sobie tak za przeproszeniem olac i uznac uchwale za niewazna, bo nie wplynely skladki? Jaka jest interpretacja prawna? Prosze o pomoc...
Serdecznie pozdrawiam forumowiczow
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze