Rozliczenia wspólnoty (Zarządu WM) z właścicielami
elan124
Użytkownik
Zbliża się koniec roku, już niedługo - bo w marcu - ruszać będzie batalia rocznych zebrań sprawozdawczych we wspólnotach. Właściciele lokali przez cały rok wpłacali na konto wspólnoty jakieś tam pieniążki, a to zaliczki na media, a to zaliczki na utrzymanie nieruchomości wspólnej,a to... itd. Wpłat dokonywano miesięcznie lub okresowo na podstawie tzw. zestawienia opłat (czy innego określenia). Czy w związku z tym następuje po roku sprawozdawczym jakieś indywidualno-papierkowe rozliczenie finansowe wspólnoty (Zarządu WM) z właścicielami, czy NIE ?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Właśnie zbieramy dokumenty od administratora potrzebne do wykonania tego rozliczenia.
Wspólnota to nie prywatny folwark członków zarządu.
Trzeba tylko pilnować procedur windykacyjnych ale to już rola zarządu i nadzoru właścicielskiego nad Zarządem WM.