Zarządzanie mała wspólnotą
Bliźniak
Użytkownik
Jest to mała wspólnota stanowiąca sześć lokali własnościowych i tyle też właścicieli. Budynek zostal pozbawiony pozwolenia na użytkowanie w kwietniu 2008r. Umowa o administrowanie i sprawowanie zarządu z poprzednią firmą zawarta była we wrześniu 2007r. Obecnie część właścicieli zdecydowała o zmianie firmy zawierając nową umowę z licencjonowaną firmą o administrowanie i sprawowanie zarządu. Moje pytanie jest: czy jest to zgodne z etyką zawodowa i prawem aby administrować i zarządzać wspólnotą , której budynek został pozbawiony pozwolenia na użytkowanie? Pozwolenie na użtkowanie zostało cofnięte przez PINB a spawa jestpozwem z urzędu. W dwóch poprzednich instancjach deweloper przegrał a sprawa obecnie toczy się przed sądem NSA.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
"Kodeksy etyczne" wydają niektóre federacje zawodowe zarządców.