Zarządzanie mała wspólnotą

BliźniakBliźniak Użytkownik
edytowano grudnia 2010 w Zarządzanie Nieruchomościami
Jest to mała wspólnota stanowiąca sześć lokali własnościowych i tyle też właścicieli. Budynek zostal pozbawiony pozwolenia na użytkowanie w kwietniu 2008r. Umowa o administrowanie i sprawowanie zarządu z poprzednią firmą zawarta była we wrześniu 2007r. Obecnie część właścicieli zdecydowała o zmianie firmy zawierając nową umowę z licencjonowaną firmą o administrowanie i sprawowanie zarządu. Moje pytanie jest: czy jest to zgodne z etyką zawodowa i prawem aby administrować i zarządzać wspólnotą , której budynek został pozbawiony pozwolenia na użytkowanie? Pozwolenie na użtkowanie zostało cofnięte przez PINB a spawa jestpozwem z urzędu. W dwóch poprzednich instancjach deweloper przegrał a sprawa obecnie toczy się przed sądem NSA.

Komentarze

  • Opcje
    a-za-z Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Należy sobie zdać pytanie czy ludzie tam mieszkają legalnie czy nie?
  • Opcje
    KubaPKubaP Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Mieszkają na budowie
    budynek został pozbawiony pozwolenia na użytkowanie
  • Opcje
    BliźniakBliźniak Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Otrzymana komentarze są nierzeczowe. Budynek od maja 2006 do kwietnia 2008 posiadał pozwolenie na użytkowanie. Pytanie dotyczy strony prawnej i etyki zawodowej osoby posiadającej licencję na zarządzanie wspólnotą.
  • Opcje
    koziorozkakoziorozka Użytkownik
    edytowano listopada -1
    w sprawie etyki zarządcy to raczej zapytaj instytucję, która wydaje licencje. Jest tu na forum wiele razy przywoływana, może ktoś podrzuci link?
  • Opcje
    ownerowner Użytkownik
    edytowano grudnia 2010
    [cite] koziorozka:[/cite]może ktoś podrzuci link?
    Mówisz i masz - link do Standardów zawodowych: http://www.mi.gov.pl/files/0/1789727/standardyZ.pdf
    "Kodeksy etyczne" wydają niektóre federacje zawodowe zarządców.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.