wykup strychów

dakotadakota Użytkownik
edytowano stycznia 2011 w Zarządzanie Nieruchomościami
Proszę o info- czy możliwym jest kupno strychu od wspólnoty w trybie innym niż stwierdzenie samodzielności lokalu po dokonanej adaptacji, czyli- najpierw kupno a potem reszta. Pytam, gdyż firma która kupiła piwnice u nas w kamienicy ma teraz "pod górkę" i to na całego. Niektórzy właściciele nie zgadzają się na zmiany udziałów, niektórzy są nowi i na nic się nie zgadzają, afera za aferą. My mieszkający pod strychami chcielibyśmy kupić i zagospodarować tą przestrzeń po której latają tylko gołębie i inny syf ale nie chcemy "łachy" od innych, kiedy już ma się nóż na gardle- pieniądze wydane a efekt niewiadomy, ani włóczyć się po sądach żeby wyegzekwować swoje, zgodnie z podjętymi uchwałami - kto ma na to czas zdrowie i ochotę. Słyszałem, że jest możliwość zrobić to jakby na odwrót- najpierw kupić , potem robić. Czy ktoś może podać podstawy prawne, metodę itd. bo jestem zupełnie zielony w tej kwestii. Na pewno jest jakiś "normalny" sposób. Za odpowiedź, dzięki

Komentarze

• Opcje
    ZarządcaZarządca Zarzadca.pl ZARZADCA.PL
    edytowano listopada -1
    [cite] dakota:[/cite]Proszę o info- czy możliwym jest kupno strychu od wspólnoty w trybie innym niż stwierdzenie samodzielności lokalu po dokonanej adaptacji,
    Niestety nie ma takiej możliwości, zaświadczenie o samodzielności jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży.
    ZARZĄDCA PORTAL INFORMACYJNY II 6tfwtu9sbskv.png
  • Opcje
    Zarzadca.plZarzadca.pl Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Jak sprzedać nieruchomość wspólną:
    http://zarzadca.pl/nieruchomosc-wspolna.html
  • Opcje
    dakotadakota Użytkownik
    edytowano listopada -1