WYBÓR ZARZĄDU WSPÓLNOTY - KROK PO KROKU

makowa panienkamakowa panienka Użytkownik
edytowano stycznia 2011 w Zarządzanie Nieruchomościami
Apeluję do mądrzejszych ode mnie w tym temacie. ( Trudno pewnie nie będzie :P )
W internecie informacje są ale szczątkowe. Takiemu laikowi jak ja ciężko jest z tego natłoku informacji wyłuskać to co powinno mnie interesować .
Zakładam taką sytuację. Kilku właścicieli lokali wyraziło chęć wyboru Zarządu. Zostało wywieszone ogłoszenie że odbędzie się takie zebranie i jego tematem będzie wybór Zarządu Wspólnoty. Teraz ja mam zorganizować takie zebranie. Co powinnam na nie przygotować ? Jaki powinien być porządek zebrania? Jakie decyzje podjęte i w jaki sposób. Jakie terminy mnie obowiązują. Jesteśmy wpólnotą/ biedną wspólnotą w budynku gdzie jest 10 lokali i mamy swoją kotłownię.
Palacz, osoba zbierająca pieniądze oraz Zarząd chcą pracować na rzecz reszty mieszkańców i wymagającego opieki budynku- społecznie, za darmo.
Mam 26 lat jestem zielona jak dolary w tym temacie. Kształciłam się w zupełnie innym zakresie. Wcześniej tez nikt ani nic nie powodowało, że muszę taką wiedzę posiąść. Na pomoc pozostałych mieszkańców średnio mogę liczyć. Ta pomoc pewnie ograniczy się do tego, że będą figurantami w papierach. Wiem, że podjęcie się tego przeze mnie nie będzie łatwe i wiąże się to z odpowiedzialnością. Jednak- nie mam wyjścia. Ktoś musi to ruszyć.

Z góry dziękuję za pomoc i cierpliwość do mnie.

Komentarze

  • Opcje
    koziorozkakoziorozka Użytkownik
    edytowano stycznia 2011
    Kurde, nie rozumiem, przecież w innym wątku piszesz, ze wybraliście już zarząd wm, ale niech tam...

    Zacznij od zrobienia listy właścicieli i przy każdym nazwisku wpisz ich udział - przyda ci się na przyszłość też (uwzględnij też gminę, jeśli ma u was lokale i nie zapomnij jej zawiadomić o zebraniu) Kolumny:
    Imię nazwisko | udział | za | przeciw | podpis
    Nad taką listą miejsce na wpisanie daty, treści uchwały.
    Pod listą