Brak odczytów wodomierzy przez kilka okresów rozliczeniowych
Zarzadca.pl
Użytkownik
W naszej wspólnocie kilka lat temu wymieniliśmy instalację wodno-kanalizacyjną i założyliśmy indywidualne wodomierze we wszystkich lokalach. Jednak przy każdym rozliczeniu, które odbywają się co pół roku mamy problem z kilkoma właścicielami, którzy nie udostępniają lokali, żeby dokonać odczytów ani też nie reagują na prośby, by sami odczytali te stany i przekazali tę informację administratorowi. Co robić z takimi przypadkami? Co można zrobić, jeśli pomimo zainstalowanych wodomierzy w lokalu nie można odczytać ich stanów kilka razy z rzędu?
odpowiedź z publikacji Wydawnictwa C.H. Beck "Teczka zarządcy nieruchomości" dla czytelników serwisu forum.zarzadca.pl:
https://forum.zarzadca.pl/teczka_zarzadcy/21/brak-odczytow-wodomierzy-przez-kilka-okresow-rozliczeniowych-14022011
odpowiedź z publikacji Wydawnictwa C.H. Beck "Teczka zarządcy nieruchomości" dla czytelników serwisu forum.zarzadca.pl:
https://forum.zarzadca.pl/teczka_zarzadcy/21/brak-odczytow-wodomierzy-przez-kilka-okresow-rozliczeniowych-14022011
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Trochę "poboli" ( spory koszt) ale jest święty spokój z pieniaczami i zapominalskimi na swoją "modłę".
warta - przejrzyj dane i wybierz rodzinę/osobę z największym zużyciem na 1 osobę. Dodaj 30-50% i taką liczbę metrów sześciennych przyjmij jako ryczałt.
Kontrolnie podziel uchyb na liczbę opornych i zobacz czy bardzo się różni od poprzedniego. Chodzi o to, żebyś za dużo nie zarabiała ;)
A Zarządca lub owner może ci podpowiedzą, jakie sformułowanie zamiast "karny ryczałt" wpisać do uchwały, żeby się ewentualnie w sądzie ostała