szukam nieruchomości

soneckosonecko Użytkownik
edytowano marca 2011 w Wolne tematy
witam,
jestem studentką Politechniki Warszawskiej wydziału Geodezji i Kartografii na kierunku Gospodarka Przestrzenna. W ramach studiów realizuje przedmiot "Plan zarządzania nieruchomością" i w ramach studiów robię przedmioty potrzebne do zdobycia licencji zawodowej. Poszukuje wspólnoty mieszkaniowej, spółdzielni lub zarządcy, który mógłby mi udostępnić dokumentację niezbędną do stworzenia planu zarządzania nieruchomością (koniecznie mieszkaniową). Może znajdzie się jakaś dobra duszyczka, która pomoże mniemy nadzieję przyszłej koleżance po fachu.
Marta

Komentarze

  • Opcje
    koziorozkakoziorozka Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Wspólnota będzie miała z tego jakąś korzyść?
    Jak tak, to pomyślę... :)
  • Opcje
    soneckosonecko Użytkownik
    edytowano listopada -1
    A jakie korzyści by wchodziły w grę?
    Jak na razie przychodzi mi tylko to do głowy, ze mogę opracowany plan wspólnocie udostępnić:) Będzie opracowany przez kogoś obiektywnego co da świeże spojrzenie na nieruchomość. :)
  • Opcje
    koziorozkakoziorozka Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Plan niezły ;)
    Jeszcze tylko jedno pytanie - na ile to będzie uciążliwe dla administratora, w którego siedzibie są nasze dokumenty? Bo o wynoszeniu ich nie ma mowy, na kserowanie raczej się nie zgodzę (bo dane wrażliwe). Ile czasu (godzin, dni) byś musiała u niego siedzieć na Mokotowie?
  • Opcje
    soneckosonecko Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Byłoby super myślę, że w ciągu jednego dnia bym się wyrobiła:) jeśli nie to maksymalnie 2:)
  • Opcje
    soneckosonecko Użytkownik
    edytowano listopada -1
    jeszcze tylko jedna informacja byłybyśmy dwie ponieważ w ramach zajęć plan sporządzamy w parach:) mam nadzieję, że nie robiłoby to problemu
  • Opcje
    soneckosonecko Użytkownik
    edytowano listopada -1
    dziękuję za informację:) przypomnę się w przyszłym tygodniu w czwartek:)