Wykup gruntu
11aw11
Użytkownik
Witam
Nasza Wspólnota mieści się na 3 działkach. Generalnie podatki płacę do Urzędu Miasta i Urzędu Marszałkowskiego. Postanowiliśmy wykupić grunt bo ostatnia szansa na skorzystanie ze zniżek. Oto jaką informację przekazał nam Zarząd:
1. Gmina - hale garażowe. Nie przysługują zniżki przy wykupie, gdyż dotyczą tylko mieszkań. Cena gruntu nie mniej niż 800zł za metr kwadratowy.
2. Wojewoda - budynek właściwy. W tej chwili nie ma możliwości wykupu, ze względu na nieuregulowany stan prawny działki.
3. Droga dojazdowa - Skarb Państwa. Sytuacja jak wyżej.
Czy faktycznie zniżki są tylko pod mieszkania?
Po za tym jaki grunt (ile metrów) jet pod halą a jaki pod mieszkaniem które jest na piętrze?
Chyba że sprawa dotyczy parkingów naziemnych (mamy takie i takie).
Nie jestem prawnikiem, ale dziwi mnie też ten Skarb Państwa, skoro dzierżawę wieczystą płacimy do Gminy i Wojewody (to chyba przedstawiciel Skarbu Państwa) to skąd nagle oddzielna 3 strona przy wykupie gruntu?
Nasza Wspólnota mieści się na 3 działkach. Generalnie podatki płacę do Urzędu Miasta i Urzędu Marszałkowskiego. Postanowiliśmy wykupić grunt bo ostatnia szansa na skorzystanie ze zniżek. Oto jaką informację przekazał nam Zarząd:
1. Gmina - hale garażowe. Nie przysługują zniżki przy wykupie, gdyż dotyczą tylko mieszkań. Cena gruntu nie mniej niż 800zł za metr kwadratowy.
2. Wojewoda - budynek właściwy. W tej chwili nie ma możliwości wykupu, ze względu na nieuregulowany stan prawny działki.
3. Droga dojazdowa - Skarb Państwa. Sytuacja jak wyżej.
Czy faktycznie zniżki są tylko pod mieszkania?
Po za tym jaki grunt (ile metrów) jet pod halą a jaki pod mieszkaniem które jest na piętrze?
Chyba że sprawa dotyczy parkingów naziemnych (mamy takie i takie).
Nie jestem prawnikiem, ale dziwi mnie też ten Skarb Państwa, skoro dzierżawę wieczystą płacimy do Gminy i Wojewody (to chyba przedstawiciel Skarbu Państwa) to skąd nagle oddzielna 3 strona przy wykupie gruntu?