naliczanie czynszu

hasagohasago Użytkownik
edytowano września 2011 w Zarządzanie Nieruchomościami
otrzymalam rozliczenie za 2010r i w rubryce nalicznie sa kwoty ktore powinnam wplacac OK, a w rubryce wplaty powinny byc kwoty ktore ja wplacam, chyba ze nie wplacam to jest kwota 0. No i w dwoch miesiacach zamiast np. kwoty 0, bo nic nie wplacilam jest
-320zl; i -54zl. Jest jeszcze nastepna rubryka z saldem i chyba w niej powinny byc minusy czy plusy. Nie mieszkam w mieszkaniu obecnie i wplacam co jakis czas wieksze kwoty np 2500zl, zeby bylo na pokrycie czynszu.
Prosze mi napisac, czy moze byc w rubryce wplat zminusowana kwota?

Komentarze

  • Opcje
    koziorozkakoziorozka Użytkownik
    edytowano listopada -1
    wspólnoty piszą rozliczenia tak jak chcą - nikt ci nie wyjaśni tego zapisu (pomyłki?) poza administratorem. Napisz do niego maila z pytaniem i prośbą o bardziej łopatologiczne wyjaśnienie
  • Opcje
    KubaPKubaP Użytkownik
    edytowano listopada -1
    [cite] hasago:[/cite]otrzymalam rozliczenie za 2010r i w rubryce nalicznie sa kwoty ktore powinnam wplacac OK, a w rubryce wplaty powinny byc kwoty ktore ja wplacam, chyba ze nie wplacam to jest kwota 0. No i w dwoch miesiacach zamiast np. kwoty 0, bo nic nie wplacilam jest -320zl; i -54zl.
    Jest jeszcze nastepna rubryka z saldem i chyba w niej powinny byc minusy czy plusy. Nie mieszkam w mieszkaniu obecnie i wplacam co jakis czas wieksze kwoty np 2500zl, zeby bylo na pokrycie czynszu.
    Prosze mi napisac, czy moze byc w rubryce wplat zminusowana kwota?
    Wydruki z programów komputerowych wspomagających zarządzanie nieruchomościami są rożne różniste.
    Najlepiej zapytać w samym źródle co te zapisy minusowe oznaczają.
  • Opcje
    EDDIEEDDIE Użytkownik
    edytowano września 2011
    Minusowe kwoty mogą być odsetkami za nieterminową płatność.
  • Opcje
    KubaPKubaP Użytkownik
    edytowano września 2011
    [cite] EDDIE:[/cite]Minusowe kwoty mogą być odsetkami za nieterminową płatność.
    Bzdura.... odsetki powiększają zobowiązania (należności) i powinny być ujawnione w odrębnej rubryce/kolumnie. Podobnie z kwotami związanymi z rozliczeniami. :tongue:
  • Opcje
    ZarządcaZarządca Zarzadca.pl ZARZADCA.PL
    edytowano listopada -1
    [cite] hasago:[/cite]otrzymalam rozliczenie za 2010r i w rubryce nalicznie sa kwoty ktore powinnam wplacac OK, a w rubryce wplaty powinny byc kwoty ktore ja wplacam, chyba ze nie wplacam to jest kwota 0. No i w dwoch miesiacach zamiast np. kwoty 0, bo nic nie wplacilam jest
    -320zl; i -54zl. Jest jeszcze nastepna rubryka z saldem i chyba w niej powinny byc minusy czy plusy. Nie mieszkam w mieszkaniu obecnie i wplacam co jakis czas wieksze kwoty np 2500zl, zeby bylo na pokrycie czynszu.
    Prosze mi napisac, czy moze byc w rubryce wplat zminusowana kwota?

    Może mieć miejsce taka sytuacja, gdy doszło do korekt, np. omyłkowo zaksięgowano na koncie właściciela wpłatę, która uregulował jego sąsiad, itd. Trzeba po prostu to wyjaśnić z osobą prowadzącą rozliczenia.
    ZARZĄDCA PORTAL INFORMACYJNY II 6tfwtu9sbskv.png
  • Opcje
    a-za-z Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Na pewno Zenek na kartce papieru robił Wam księgowość.
    W końcu wolno mu, a że kończy się fatalnie, to już problem właścicieli...
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.