skrzynka na listy i elektryka w budynku
magtom13
Użytkownik
glownym problemem moim jest brak skrzynki na listy. mieszkanie kupilam pol roku temu-zostalo wyodrebnione w podzialu duzego mieszkania na dwa odrebne. zarzadca obiecal skrzynke na listy i jak do tej pory nie ma... utrudnia to zycie w dosc znacznym stopniu bo rachunki musze odbierac na poczcie. w zwiazku z tym pytanie nr 1-czy zarzadac ma jakis okreslony termin na zamontowanie tej nieszczesnej skrzynki na listy?
problem drugi dotyczy co chwile zepsutego swiatla na klatce. zarzadca wysyla elektryka po 2 miesiacach prosb i codziennych wizyt w spoldzielni. czy nie obowiazuje go okres 30 dni od daty zgloszenia problemu?
problem drugi dotyczy co chwile zepsutego swiatla na klatce. zarzadca wysyla elektryka po 2 miesiacach prosb i codziennych wizyt w spoldzielni. czy nie obowiazuje go okres 30 dni od daty zgloszenia problemu?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Odnośnie terminu reakcji na zgłoszenia - proszę sprawdzic zapisy umowy o zarządzanie.
Jeżeli umowa nie precyzuje tej kwestii - zarządca winien podejmowac działania "bez zbędnej zwłoki".
w takim razie w poniedzialek ruszam do zarzadcy.