czy potrzebna uchwala wlascicieli
malutki
Użytkownik
Witam.
Bardzo proszę o poradę.Jestem początkującym członkiem zarządu i mam wątpliwości co do postępowania administratora w naszej wspólnocie.
Chodzi mianowicie o podwyżki cen podgrzania wody ciepłej które ustala PEC a administrator żąda od zarządu przeprowadzenia głosowania właścicieli celem podjęcia uchwały zatwierdzającą podwyżkę cen.
Uważam że jest to absurd ponieważ ceny te są narzucone odgórnie przez PEC i nie ma potrzeby zatwierdzania tego przez właścicieli wspólnoty.
Bardzo proszę o poradę.Jestem początkującym członkiem zarządu i mam wątpliwości co do postępowania administratora w naszej wspólnocie.
Chodzi mianowicie o podwyżki cen podgrzania wody ciepłej które ustala PEC a administrator żąda od zarządu przeprowadzenia głosowania właścicieli celem podjęcia uchwały zatwierdzającą podwyżkę cen.
Uważam że jest to absurd ponieważ ceny te są narzucone odgórnie przez PEC i nie ma potrzeby zatwierdzania tego przez właścicieli wspólnoty.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Zapytaj administratora, czy jeśli właściciele nie "zgodzą się" na podwyżkę i odrzucą uchwałę, to stara cena zostanie zachowana?
Nowe opłaty trzeba przeliczyć na stawki dla poszczególnych właścicieli zgodnie z regulaminem rozliczeń kosztów ciepła, który wspólnota powinna posiadać (regulamin zatwierdza się uchwałą) i powiadomić właścicieli na piśmie o nowej wysokości zaliczki na to medium.
to sprawę upraszcza ....
Nie prościej było nazwać "Regulamin rozliczania kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej i kosztów związanych z utrzymaniem lokalu" bo tak wynika z zapisów ustawy o własności lokali art.13.1 .
No to jest klops....sami sobie założyliście kaganiec , że bez uchwały właścicieli lokali ani rusz ....