Nieuczciwy zarządca-gdzie zgłosić?

patikot5patikot5 Użytkownik
edytowano października 2012 w Zarządzanie Nieruchomościami
Witam,
zarządca bloku do którego się wprowadziłam jest bardzo nieuczciwy, mamy problem z dostarczaniem ciepłej wody, ma ona temperaturę dużo niższą niż powinna poza tym nie mamy powołanego zarządu i zarządca zwleka z tą czynnością. Do kogo mogę to zgłosić? Bo jak do tej pory to wydaje się jakby zarządca był właścicielem budynku. Kto sprawuje kontrole nad nim jeśli nie ma zarządu? Zgłąszam wszystkie usterki do zarządcy ale w odpowiedzi otrzymuje tylko zapewnienia, że wszystko działa poprawnie. Nie znam się na technicznych rzeczach więc nie mam kontrargumentu. Wiem tylko, że mam w mieszkaniu chłodną wodę zamiast ciepłej i słowa zarządcy, że na węźle na pewno ma temp 55 stopni. Co mogę z tym zrobić?

Komentarze

  • Opcje
    PosesjaPosesja Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Czy jesteś właścicielem lokalu?
    Ile lokali jest w budynku?
    Jaki jest status zarządcy? Czy sprawuje on zarząd powierzony aktem notarialnym? Czy jest wpisany do księgi wieczystej budynku?
    Zarząd powołują właściciele, a nie zarządca.
    Kto sprawuje kontrole nad nim jeśli nie ma zarządu?
    Właściciele lokali.
    Zgłąszam wszystkie usterki do zarządcy ale w odpowiedzi otrzymuje tylko zapewnienia, że wszystko działa poprawnie.
    To jak w końcu - są te usterki, czy nie? Na czym one polegają?
  • Opcje
    patikot5patikot5 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Jestem właścicielem lokalu.
    Jest to duzy blok, w kazdej klatce 36 mieszkan.
    Nie wiem czy zarzadca jest wpisany do ksiegi wieczystej. wiem ze ma swoje wlasne mieszkanie w budynku. zarzad obecnie nie ma. Wytłumaczono mi ze byl jakis stary ale po kolei czlonkowie sie wyprowadzali i teraz nie ma nikogo.
    a usterka polega na tym ze ciepla woda ktora powinna byc goraca jest w rzeczywistosci letnia.
  • Opcje
    koziorozkakoziorozka Użytkownik
    edytowano listopada -1