Nieuczciwy zarządca-gdzie zgłosić?
patikot5
Użytkownik
Witam,
zarządca bloku do którego się wprowadziłam jest bardzo nieuczciwy, mamy problem z dostarczaniem ciepłej wody, ma ona temperaturę dużo niższą niż powinna poza tym nie mamy powołanego zarządu i zarządca zwleka z tą czynnością. Do kogo mogę to zgłosić? Bo jak do tej pory to wydaje się jakby zarządca był właścicielem budynku. Kto sprawuje kontrole nad nim jeśli nie ma zarządu? Zgłąszam wszystkie usterki do zarządcy ale w odpowiedzi otrzymuje tylko zapewnienia, że wszystko działa poprawnie. Nie znam się na technicznych rzeczach więc nie mam kontrargumentu. Wiem tylko, że mam w mieszkaniu chłodną wodę zamiast ciepłej i słowa zarządcy, że na węźle na pewno ma temp 55 stopni. Co mogę z tym zrobić?
zarządca bloku do którego się wprowadziłam jest bardzo nieuczciwy, mamy problem z dostarczaniem ciepłej wody, ma ona temperaturę dużo niższą niż powinna poza tym nie mamy powołanego zarządu i zarządca zwleka z tą czynnością. Do kogo mogę to zgłosić? Bo jak do tej pory to wydaje się jakby zarządca był właścicielem budynku. Kto sprawuje kontrole nad nim jeśli nie ma zarządu? Zgłąszam wszystkie usterki do zarządcy ale w odpowiedzi otrzymuje tylko zapewnienia, że wszystko działa poprawnie. Nie znam się na technicznych rzeczach więc nie mam kontrargumentu. Wiem tylko, że mam w mieszkaniu chłodną wodę zamiast ciepłej i słowa zarządcy, że na węźle na pewno ma temp 55 stopni. Co mogę z tym zrobić?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Ile lokali jest w budynku?
Jaki jest status zarządcy? Czy sprawuje on zarząd powierzony aktem notarialnym? Czy jest wpisany do księgi wieczystej budynku?
Zarząd powołują właściciele, a nie zarządca. Właściciele lokali. To jak w końcu - są te usterki, czy nie? Na czym one polegają?
Jest to duzy blok, w kazdej klatce 36 mieszkan.