Zarządzanie Wspólnotą bez pozwolenia na użytkowanie

BliźniakBliźniak Użytkownik
edytowano stycznia 2013 w Zarządzanie Nieruchomościami
Nasza Wspólnota utraciła pozwolenie na użytkowanie. Proszę nie pytać o powody uchylenia decyzji, gdyż jest to zbyt długa historia. Czy firma, której mała Wspólnota zleciła (większością głosów) zarządzanie i administrowanie nieruchomością może bez kolizji z prawem kontynuować swoje obowiązki. Zarządca posiada licencję do pełnienia tej funkcji i zastanawia mnie czy nie koliduje to z etyką i prawem regulującym licencję.

Komentarze

  • Opcje
    ZarządcaZarządca Zarzadca.pl ZARZADCA.PL
    edytowano listopada -1
    Decydujące jest to własność lokali została wyodrębniona, jeżeli tak - to mimo uchylenia pozwolenia na użytkowanie w dalszym ciągu jest to wspólnota mieszkaniowa.


    Co konkretnie zostało uchylone, pozwolenie na użytkowanie budynku? Zarządzać nadal ktoś musi, pytanie czy budynek nadaje się do zamieszkania?
    ZARZĄDCA PORTAL INFORMACYJNY II 6tfwtu9sbskv.png
  • Opcje
    BliźniakBliźniak Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Uchylona została decyzja pozwolenia na użytkowanie całej nieruchomości. Lokale zostały wyodrebnione sądownie przez podział współwłasności. O fakcje postępowania administracyjnego z urzędu, którego rezultatem końcowym jest uchylenie udzielonego pozwolenia na użytkowania nie został poinformowany Sąd, który dokonał podziału współwłasności i wyodrębnienia lokali.
  • Opcje
    ZarządcaZarządca Zarzadca.pl ZARZADCA.PL
    edytowano listopada -1
    Skoro jest wyodrębnienie, to jest wspólnota mieszkaniowa. Pytanie dlaczego cofnięto, czy budynek nadaje się do zamieszkania, jeżeli się nie nadaje, to proszę to wyjaśnić właścicielom, jeżeli nadal będą mieszkać, to moim zdaniem wypowiedzieć umowę.
    ZARZĄDCA PORTAL INFORMACYJNY II 6tfwtu9sbskv.png
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.