Toruń-zarządzanie nieruchomościami
kriks
Użytkownik
Nazywam się Kamila Kriks-Jurczenia i jestem dyplomowanym zarządcą nieruchomości, prowadzącą działalność w Toruniu i województwie kujawsko-pomorskim. Specjalizuję się w zarządzaniu nieruchomościami mieszkalnymi. Wśród moich obecnych klientów są małe i średnie wspólnoty, które pomimo swoich rozmiarów w dalszym ciągu wymagają proaktywnego podejścia do problemów i codziennego utrzymania swoich nieruchomości.
Gwarantuję najwyższą jakość usług, gwarantowaną polisą OC, konkurencyjne stawki za metr kwadratowy zarządzanego budynku oraz indywidualne podejście do każdego klienta.
Skontaktuj się z firmą już dziś. Przeprowadzę ocenę sytuacji wspólnoty, stanu nieruchomości i problemów zarządczych bez zobowiązań. Szczegóły na stronie Kontakt. Zapraszam również na stronę Google+
Gwarantuję najwyższą jakość usług, gwarantowaną polisą OC, konkurencyjne stawki za metr kwadratowy zarządzanego budynku oraz indywidualne podejście do każdego klienta.
Skontaktuj się z firmą już dziś. Przeprowadzę ocenę sytuacji wspólnoty, stanu nieruchomości i problemów zarządczych bez zobowiązań. Szczegóły na stronie Kontakt. Zapraszam również na stronę Google+
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
www.kriks.pl
Proponowany zakres obsługi Wspólnoty Mieszkaniowej w ramach pełnienia czynności zarządcy nieruchomości (wg ustawy)
prowadzenie dla każdej nieruchomości wspólnej, określonej przez wspólnotę mieszkaniową, ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów, a także rozliczeń z innych tytułów na rzecz nieruchomości wspólnej;
sporządzenie protokołu przejęcia nieruchomości i jej dokumentacji technicznej (budowlanej, powykonawczej i książki obiektu budowlanego) w imieniu wspólnoty mieszkaniowej, przechowywanie dokumentacji technicznej budynku oraz prowadzenie i aktualizowanie spisu właścicieli lokali i przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej;
podjęcie czynności zmierzających do opracowania lub aktualizacji dokumentacji technicznej budynku i rozliczenia kosztów związanych z opracowaniem lub aktualizacją tej dokumentacji;
założenie lub obsługa istniejącego rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek;
składanie właścicielom lokali rocznego sprawozdania ze swojej działalności;
zwoływanie zebrania ogółu właścicieli co najmniej raz w roku, nie później niż w pierwszym kwartale każdego roku;
opracowanie rocznego planu gospodarczego zarządu nieruchomością wspólną i opłat na pokrycie kosztów zarządu.