Indywidualne pisma-informacje od członka zarządu do WM
Witam,
poradźcie proszę, czy w sytuacji gdy członkowie Zarządu często mają różnice zdań na działanie WM w niektórych kwestiach, to czy indywidualnie mogą występować z pisemną informacją do członków WM? Oczywiście podpisując się jako członek Zarządu.
Ustawa owl nie zabrania takiej czynności, a korzystanie z niej jednak ułatwia przekazanie informacji.
poradźcie proszę, czy w sytuacji gdy członkowie Zarządu często mają różnice zdań na działanie WM w niektórych kwestiach, to czy indywidualnie mogą występować z pisemną informacją do członków WM? Oczywiście podpisując się jako członek Zarządu.
Ustawa owl nie zabrania takiej czynności, a korzystanie z niej jednak ułatwia przekazanie informacji.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
1. Chce zaistnieć
2. Chce zadymy
W następnym miesiącu będzie pytał jak zawnioskować o zarządcę przymusowego.
1. Zarząd kieruje sprawami wspólnoty mieszkaniowej i reprezentuje ją na zewnątrz oraz w stosunkach między wspólnotą a poszczególnymi właścicielami lokali.
2. Gdy zarząd jest kilkuosobowy, oświadczenia woli za wspólnotę mieszkaniową składają przynajmniej dwaj jego członkowie.
Sprawa dotyczy faktu, iż w mojej WM przez cały dotychczasowy okres, a wiec ok. 9 lat, nie był naliczany f.r. od właścicieli garaży. Jest ich kilku, jednakże przez poprzednie zarządy (w ostatnich 3 latach także z moim udziałem) byli w ogóle pomijani i nie brani pod uwagę. Po prostu nikt nie zainteresował się stanem prawnym tych lokali niemieszkalnych na terenie WM. W minionym roku sprawdziłem stan prawny i od tego czasu dążę do „wyprostowania” tego zaniedbania.
Stad tez powyższe pytanie, pomimo znajomości ustawy owl i korzystaniu z porad ekspertów od spraw wspólnotowych.
Powiadomienie sąsiadów to jest dobry sposób, ale czy powiadamiać wszystkich, czy tylko tych, którzy dotychczas niedopłacali?
Zastanowiłabym się nad plusami i minusami obu rozwiązań. Bo jednoznacznie dobrego wyjścia nie ma.
I jako dobrą wolę (bo wszyscy zawinili) chyba zrezygnowałabym z domagania się prawidłowego rozliczania 3 lata wstecz. Może od nowego półrocza?
Proponuje wysłać nowe zaliczki ( obowiązujące od 1 maja 2014) poprawnie naliczonym FR .