Poinformowanie kontrahentów o nowym administratorze

MagdaAMagdaA Użytkownik
edytowano kwietnia 2014 w Zarządzanie Nieruchomościami
Witam serdecznie,


to mój pierwszy post i w zasadzie pierwsze kroki we wspólnocie.
Przejęliśmy zarząd, zmieniliśmy administratora teraz mam pytanie...
Chciałabym poinformować kontrahentów o zmianie i poprosić o przesyłanie faktur na nowy adres - na wspólnotę
Czy dysponuję Państwo jakimś drukiem gotowym na tego typu informację?
Mogę to gdzieś tutaj znaleźć?
Pomoże mi ktoś proszę ... :)

M.

Komentarze

  • Opcje
    KubaPKubaP Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Proszę, może być np. taki
    Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej "........" zawiadamia, że z dniem .......................roku w oparciu o zawartą umowę o administrowanie nieruchomością wspólną 
    z firmą / Panem ................................
    
    [b]przejmuje[/b]
    
    obsługę nad nieruchomością posadowioną przy ul. ..................... w ..........................................
    
    Jednocześnie oświadcza się, że zawarte umowy na Państwa usługi przez wspólnotę mieszkaniową - adres jak wyżej - są obowiązujące, zmienia się tylko adres do korespondencji i wysyłki faktur na:
    
    .................................................
    
    ..................................................
    
    Osobą do kontaktu z ramienia Zarządu WM jest p. ................... tel. .................. adres e-mail:  ....................
    
  • Opcje
    MagdaAMagdaA Użytkownik
    edytowano listopada -1
    jesteś wielki
    dziękuję bardzo...

    jesteśmy teraz na najtrudniejszym etapie... przekazania dokumentacji
    czy dysponujesz (albo ktoś inny) listą dokumentacji jaka powinna zostać przekazana przez starego adm?
    Boję się że możemy mieć z tym problemy...
  • Opcje
    koziorozkakoziorozka Użytkownik
    edytowano kwietnia 2014
    Nowy administrator powinien wam pomóc, bo to teraz także jego interes.
    To się nazywa protokół zdawczo-odbiorczy.
    Nie chcę krakać i czarno widzieć, ale ten nowy także to pismo do kontrahentów powinien umieć sporządzić...
  • Opcje
    elan124elan124 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Koziorozka: ale ten nowy także to pismo do kontrahentów powinien umieć sporządzić...
    Przecież to leży w jego interesie.
  • Opcje
    KubaPKubaP Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Przejęliśmy zarząd, zmieniliśmy administratora teraz mam pytanie...
    zmieniliście administratora czy przejęliście sami administrowanie ?
  • Opcje
    elan124elan124 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    MagdaA: zmieniliśmy administratora
    Nowy Administrator jest członkiem nowego Zarządu ?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.