zmiana administratora
aga770327
Użytkownik
witam . ma pytanie jestem w zarządzie WM i chcemy zmienić administratra co mamy zrobić, jakie podjąć uchwały ,kiedy dać wypowiedzenie ? dodam ze mamy 3 miesięczny okres wypowiedzenia.pozdawiam
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Czy wcześniej była podjęta uchwała w tej sprawie?
Taka uchwała nie jest wymagana, ale zdarza się, że wspólnoty je przyjmują.
Jeżeli była uchwała, przed wypowiedzeniem umowy też powinniście przyjąć uchwałę.
Jeżeli nie było, zarząd może samodzielnie wystosować pismo do administratora o wypowiedzeniu umowy.
Jeżeli złożycie pismo jeszcze we wrześniu, okres wypowiedzenia skończy się 31 grudnia 2009.
Kopię uchwały załączcie do pisma zarządu o wypowiedzeniu.
Jeśli chcecie to zrobić we wrześniu, to macie mało czasu.
Może NIP został nadany, tylko zaginęła decyzja Urzędu Skarbowego?
A czy na fakturach, wystawianych na wspólnotę nie ma NIP-u?
Jeśli znasz Regon wspólnoty, to sprawdź dane w wyszukiwarce GUS - jeśli macie nadany NIP, to on tam będzie: http://www.stat.gov.pl/regon/
Jeżeli stwierdzisz, że NIP macie, możecie wystąpić do US z prośba o wydanie duplikatu decyzji o NIP.
Regon trzeba zaktualizować - ankieta jest na stronie GUS: http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/POZ_BIP_ankieta_aktualizacyjna_osoba_prawna.pdf
.
W niezgodzie z prawem jest wspólnota. Nip jest obowiązkowy.