problem z rozliczeniem..(liczniki)

granullagranulla Użytkownik
Witam
do WM nalezę drugi rok
po wykupie mieszkania przy rozliczeniu rocznym dowiedziałam się ze mam niedopłatę 800 PLN
nigdy nie miałam zaległości w mieszkaniu komunalnym,wiec nie mogłam się z tym zgodzić
po długiej walce okazało się ze program komputerowy źle obliczył i dostałam zwrot za liczniki 750 PLN
w tym roku niestety znowu nerwy..mam zwroty ok 750 PLN ale ich nie dostane bo zostały wliczone w koszty.
dodatkowo zauważyłam ze zaliczka za wywóz nieczystości została policzona za 6 miesięcy a nie za 12
na moje pytanie gdzie sie podziała zal. za 6 miesięcy p.administrator stwierdziła iz poszło to na podatki ..innymi słowy państwo zabrało??
jestem laikiem w tej sprawie to fakt, ale zastanawiam sie ,czy administrator może zabrać moje oszczędności (zużycie wody ,ścieki) 750 PLN oraz czy może zniknąć bez śladu moja zaliczka za wywóz śmieci za 6 m tj 114 pln..dodam ze inni właściciele nadpłatę odbierają sobie w opłatach miesiecznych..kompletnie nie wiem co począć? bardzo prosze o porade co mogę zrobić w tej niejasnej sprawie

Komentarze

  • Opcje
    gecongecon Użytkownik
    edytowano maja 2014
    na moje pytanie gdzie sie podziała zal. za 6 miesięcy p.administrator stwierdziła iz poszło to na podatki
    ...czy może zniknąć bez śladu moja zaliczka
    p. administrator jest niespełna rozumu chyba!
    WM nie płaci żadnego podatku (poza nielicznymi WM ochotniczkami).
    Pomijam fakt, że zaliczka właściciela lokalu nie jest przeznaczona na jakieś podatki.
    Proszę wystosować pismo do zarządu (lub zarządcy powierzonego) z żądaniem prawidłowego, zgodnego z prawem rozliczenia wpłaconych zaliczek za dany rok a także podania podstawy prawej wysokości płaconych zaliczek tzn. uchwały właścicieli o ustaleniu opłat na pokrycie kosztów zarządu.