Pieczątka wspólnoty

boriksboriks Użytkownik
edytowano września 2009 w Zarządzanie Nieruchomościami
Jesteśmy nową wspólnota która zaczyna dopiero działać i pierwsze zaliczki będą wpłacane od nowego miesiąca. Jeszcze nie posiadamy takich pieniędzy aby wyrobić pieczątke wspólnocie a wiem że jest ona potrzebna. Jak w waszych wspólnotach został rozwiązany ten problem? czekam na podpowiedź.

Komentarze

  • Opcje
    Jarek69Jarek69 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Jeden z członków zarządu zakłada z własnych pieniążków a przy wpłacie własnych opłat za lokal na początku miesiąca dokonuje kompensaty. Niektóre wspólnoty praktykują posiadanie dwóch pieczątek. Jedna do stemplowania umów a druga tylko do podbijania przelewów i operacji bankowych. W małych wspólnotach wystarczy jedna pieczątka a czasami pieczątka w ogóle nie jest potrzebna - sprawdźcie co na to bank, którym otworzyliście lub otworzycie konto bankowe wspólnoty.
  • Opcje
    wwwinylwwwinyl Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Na rachunku/fakturze za pieczątkę powinna być z tyłu adnotacja np. takiej treści:
    Informuję, że zapłaciłem za ww. pieczątkę gotówką. Proszę o zwrot pieniędzy na mój rachunek bankowy nr ...
    Lub też:
    Informuję, że zapłaciłem za ww. pieczątkę gotówką. Proszę o dokonanie kompensaty z moją opłatą za koszty utrzymania nieruchomości wspólnej.
    I oczywiście podpis płatnika.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.