Wybór oferty na remont przez zarząd
slon38
Użytkownik
Witam.
Mam pytanie odnośnie wyboru oferty - wykonawcy na remont w budynku.
Zarządca posiada 2 oferty na remont, zarząd jest 2 osobowy. Kto powinien wybrać ofertę i jak to u was wygląda?
Mam pytanie odnośnie wyboru oferty - wykonawcy na remont w budynku.
Zarządca posiada 2 oferty na remont, zarząd jest 2 osobowy. Kto powinien wybrać ofertę i jak to u was wygląda?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
1. etap rozeznania rynku firm, zbieranie przez wszystkich właścicieli (tzn tych co chcieli) propozycji firm, które w okolicy robiły takie prace i wspólnoty były zadowolone z jakości wykonania
2. rozesłanie do wytypowanych firm projektów i oczekiwanie na ich ofertę cenową
3. zebranie właścicieli na którym nastąpiło otwarcie kopert z ofertami wykonawców (oferty przysłało 8 firm)
4. na tym samym zebraniu powołaliśmy 5 osobowa komisję konkursową, której członkowie zapoznawali się z przeprowadzonymi przez firmy pracami, sprawdzali dokładnie oferty itd
5. Komisja wraz z zarządem wybrała najkorzystniejszą ofertę (najlepszy stosunek jakości do ceny, wiarygodność firmy ...), co nie oznacza, że była wybrana najtańsza oferta
Nie ma chyba określonego schematu postępowania w takich wypadkach, wydaje mi sie, że trzeba zdać sie na logikę i wybranie kompromisu miedzy poszanowaniem wpływu właścicieli na to, co się dzieje z ich pieniędzmi, a pozostawieniem zarządowi i komisji prawa do ostatecznej decyzji.