Koszty korespondencji i ksero
blady
Użytkownik
Witam
Mam pytanie prozaiczne ale kto ponosić powinien koszty administracyjne takie jak koszty ksero czy korespondencja?
Skoro mam administratora to czemu dodatkowo wspólnota płaci za czynności administracyjne jak wyżej?
Czy to nie powinien być koszt administratora przecież ksero dziś każdy admin ma chyba?
Mam pytanie prozaiczne ale kto ponosić powinien koszty administracyjne takie jak koszty ksero czy korespondencja?
Skoro mam administratora to czemu dodatkowo wspólnota płaci za czynności administracyjne jak wyżej?
Czy to nie powinien być koszt administratora przecież ksero dziś każdy admin ma chyba?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Jeżeli jakiś właściciel chce ksero dokumentów tylko jemu potrzebnych, firma administracyjna robi mu to odpłatnie (po cenie niewygórowanej)
Te pozycje są kosztowne więc pewnie wspólnota je ponosi .
U mnie rozwiązanie podobne, jak u MarcoPolo