Co sądzicie o takim oprogramowaniu dla zarządców?
przemek77
Użytkownik
Dobry wieczór,
Mam do Państwa prośbę ekspercką:wink:. Obecnie moja firma rozwija razem z Krakowskimi zarządcami mobilne oprogramowanie wspierające codzienną pracę administratorów nieruchomości oraz pracowników zajmujących się serwisem i utrzymaniem czystości - System ITcleaner.
Chciałbym się Państwa poradzić i spytać czy nasze oprogramowanie na pewno wpisuje się w potrzeby tej branży FM oraz czy wykonywana funkcjonalność wzbudzi zainteresowanie?
Nasi klienci wspominali o tym, aby:
- zarządcy mogli określać pracownikom zadania do wykonania, serwisantom (np firmom zewnętrznym) przypisywać listę usterek do naprawy oraz przypomnienia o przeglądach np klimatyzacji.
- pracownicy mieli pod ręką zadanie jakie mają wykonać, listę ważnych informacji o budynku (numery tel. do ochrony, ważne kody). Sprzątaczki mogły zgłaszać jaki średek czystości się skończył itp
- pracownicy będący na obiekcie mogli zgłaszać mobilnie łatwo awarie, bałagan lub inne nieprawidłowości --> oraz otrzymać szybko informację od kierownika co mają zrobić
- kilku naszych klientów zwracało że ma problemy z fakturowaniem spółdzielni czy właścicieli za prace wykonane dodatkowo, które czasem trudno udowodnić, że się wykonało -- dodatkowo wspominają że przygotowanie takiego zestawienia miesięcznego długo schodzi.
Czy Państwo też borykacie się z takimi problemami?
Produkt cały czas rozwijamy, chętne osoby odsyłam na www.itcleaner.pl
Z góry dziękuję,
Przemysław
Mam do Państwa prośbę ekspercką:wink:. Obecnie moja firma rozwija razem z Krakowskimi zarządcami mobilne oprogramowanie wspierające codzienną pracę administratorów nieruchomości oraz pracowników zajmujących się serwisem i utrzymaniem czystości - System ITcleaner.
Chciałbym się Państwa poradzić i spytać czy nasze oprogramowanie na pewno wpisuje się w potrzeby tej branży FM oraz czy wykonywana funkcjonalność wzbudzi zainteresowanie?
Nasi klienci wspominali o tym, aby:
- zarządcy mogli określać pracownikom zadania do wykonania, serwisantom (np firmom zewnętrznym) przypisywać listę usterek do naprawy oraz przypomnienia o przeglądach np klimatyzacji.
- pracownicy mieli pod ręką zadanie jakie mają wykonać, listę ważnych informacji o budynku (numery tel. do ochrony, ważne kody). Sprzątaczki mogły zgłaszać jaki średek czystości się skończył itp
- pracownicy będący na obiekcie mogli zgłaszać mobilnie łatwo awarie, bałagan lub inne nieprawidłowości --> oraz otrzymać szybko informację od kierownika co mają zrobić
- kilku naszych klientów zwracało że ma problemy z fakturowaniem spółdzielni czy właścicieli za prace wykonane dodatkowo, które czasem trudno udowodnić, że się wykonało -- dodatkowo wspominają że przygotowanie takiego zestawienia miesięcznego długo schodzi.
Czy Państwo też borykacie się z takimi problemami?
Produkt cały czas rozwijamy, chętne osoby odsyłam na www.itcleaner.pl
Z góry dziękuję,
Przemysław
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Obecnie aplikacja jest w zaawansowanej fazie rozwoju, jej prototyp został przedstawiony na Krakowskim wydarzeniu STARTUP INVESTORS NIGHT, gdzie w opinii ekspertów biznesowych jest bardzo obiecująca.
Będziemy Państwa informować na bieżąco o aktualnym stanie rozwoju ITmotive, więcej informacji na itmotive.pl
W jakiś dużych firmach może i się sprawdzi, ale po uwolnieniu tego zawodu ( zarządcy/administratora) biura zarządcy/administratora noszone są w neseserze, takie molochy będą upadać i brak jest miejsca na zatrudnienie operatów tego programu
U mnie w WM było dużo pretensji ws jakości sprzątania . Po przeanalizowaniu zdarzeń, czasu pracy i obserwacji pracowników firmy sprzątającej doszliśmy do wniosku, że .... winni są sami właściciele lokali .... którzy za bardzo "zbliżyli się" do pracowników firmy sprzątającej i zaczęli ich zatrudniać do sprzątania... własnych lokali , zapraszać na 'kawkę" oraz brak właściwego nadzoru ze strony kierownictwa firmy sprzątającej.
WM rozstała się z firmą , nowa firma ma zakaz świadczenia usług "dla ludności" w godzinach pracy dla WM.
W ten sposób powstała kolejna grupa właścicieli lokali przeciwna działaniom Zarządu WM a
zatrudnienie "własnego konserwatora" to strzał w 10.
Działa w chmurze, na pc-tach, a także w wersji mobilnej (apka na Androida oraz na iPhony).
Umożliwia współdziałanie wielu użytkowników (administrator/pracownicy firm usługowych/członkowie zarządu) oraz koordynację ich działań. Nie ma jakichkolwiek przeszkód, aby służyło również do komunikacji z mieszkańcami, tzn. do informowania ich o przebiegu prac/usuwaniu usterek/ stanie spraw wspólnoty.
Na dodatek jest zupełnie darmowe!!
Nazywa się: Google Keep: https://keep.google.com/
ZYSK GOOGLE. Prawdopodobnie mają plantację drzewek dolarowych, z których zbierają te dolary, niczym bawełnę.
jest jeden problem... do tego potrzeba, aby każdy, na każdym etapie obsługi tego oprogramowania,
był zdyscyplinowany i obowiązkowy ... a z tym dziś coraz trudniej... populizm goni populizm , "0" odpowiedzialności .
Jasne, "płaci się" danymi o sobie, w praktyce "prywatnością".
Tylko, że ... i tak od dawna jej nie mamy.
Poza tym komercyjne, płatne (pieniężnie) programy wcale nie są w tym względzie lepsze - taki Windows 10 zbiera informacje o tym, co robi użytkownik i wykorzystuje je do profilowania reklam...
Moim zdaniem to, że Google będzie wiedziało, że w piwnicy jest włącznik światła do wymiany, nie jest takim strasznym zagrożeniem.
Nowy doklejony: 22.03.16 11:16
KubaP - na to żadne oprogramowanie nie pomoże...
Chociaż nie - właściwie to nie do końca - tak naprawdę to Keep pomaga, bo widać, co nie zostało zrobione i od razu można interweniować.