Plan rzeczowo - finansowy Fundusz Remontowy
wspolnotabis
Użytkownik
Witam, czy niewykonanie w 100% planu rzeczowego z fuduszu remontowego moze powodowac jakies problemy dla zarzadu badz adminiatratora ?
Przykladowo w planie rzeczowym w uchwale byly 4 pozycje:
1. A
2. B
3. C
4. D
Wykonane zostaly poZycje 1,2,4 z pozycji 3 zarzad sie wycofal lub przelozyl na nastepny rok. Czy moze zarzad sam podjac taka decyzje o niewykonaniu lub przeniesieniu na nastepny rok pozycji 3, czy musi byc uchhwala w drodze indywidualnego zbierania glosow ?
Z gory dziekuje za odpowiedzi , pozdrawiam.
Przykladowo w planie rzeczowym w uchwale byly 4 pozycje:
1. A
2. B
3. C
4. D
Wykonane zostaly poZycje 1,2,4 z pozycji 3 zarzad sie wycofal lub przelozyl na nastepny rok. Czy moze zarzad sam podjac taka decyzje o niewykonaniu lub przeniesieniu na nastepny rok pozycji 3, czy musi byc uchhwala w drodze indywidualnego zbierania glosow ?
Z gory dziekuje za odpowiedzi , pozdrawiam.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
stanowi o tym art. 30 ust. 2, pkt.2, zgodnie z tym przepisem przedmiotem zebrania corocznego powinna być ocena pracy zarządu lub zarządcy, któremu zarząd nieruchomością wspólną powierzono w sposób określony w art. 18 ust. 1.
pzodrawiam