Podwyżki dla biura rachunkowego i firmy sprzatajacej
drops
Użytkownik
Mam kolejne pytanie dotyczące podwyżek, tym razem dla biura rachunkowego i firmy sprzątającej. Podobnie jak w przypadku zarządu, w planie kosztów na 2017 r. wykazano wyższe kwoty na wynagrodzenie ww. podmiotów. W przypadku biura 0 4 tys. zł, w przypadku firmy o 5 tys. zł. Pytanie dotyczy - czy zarząd może sam decydować o podwyższeniu wynagrodzenia ww., czy powinna być uchwała. Bardzo proszę o podanie podstawy prawnej. Pytam o powyższe dlatego, że wspólnota ma stratę, chcą podnieść opłaty na co i ścieki - o 10%, a jednocześnie planują tylnymi drzwiami podwyżki dla siebie (zarządu) i firm zewnętrznych z których i tak ludzie nie są zadowoleni. Ale to prawdopodobnie "znajomi królika".
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Zarząd nie może samoistnie zwiększać wynagrodzenia firmą pracującym na rzecz Wspólnoty , bo to nie jest czynność zwykłego zarządu. Tak uważam.
A tak na marginesie czy Ty drops czytałeś/łaś ustawę o własności lokali? , bo po zakładanych wątkach ma wątpliwości, czy znasz jej treść ?