Umowa o zarządzanie nieruchomością
Pierwszy komentarz do artykułu: Umowa o zarządzanie nieruchomością <br />Umowa o zarządzanie nieruchomością powinna być zawarta na piśmie – jednak są wyjątki.<br /><br />Wymóg zachowania takiej formy wynika bezpośrednio z brzmienia art. 185 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami – należy jednak mieć na uwadze, że nie dotyczy on wszystkich zarządzających nieruchomościami.<br /><br />więcej: http://www.zarzadca.pl/nieruchomosci/zarzadzanie-nieruchomosciami/3050-nieruchomosci-zarzadzanie-umowa-o-zarzadzanie-nieruchomoscia
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Myślę że to oczywiste, umowa o zarządzanie musi być na piśmie bo skąd wiadomo jakie obowiązki ma zarządca wobec właścicieli według mnie umowa ustna to umowa "tajna" w której nikt nic nie wie. Jednak zawód zarządca był miał licencje potem go nie było i od września się go przywraca pytanie z licencją czy bez, wielu zarządców posługuje się pieczątką zarządcy przez cały ten okres do dziś. Pisząc już o przy wróceniu zawodu otrzymałem odpowiedź, że nie dotyczy to wspólnot a kogo i że wspólnoty nie dotyczy ustawa o gospodarce nieruchomościami jeśli idzie o umowy to wskazuje się właśnie na ową ustawę, przecież są wspólnoty w których swój udział ma PKP bądź inne podmioty z udziałem skarbu państwa. Pozdrawiam.
Wspólnota nie jest adresatem ani jednego przepisu ustawy o gospodarce nieruchomościami. Nie stosuje tych przepisów i nigdy nie stosowała. Warto je tylko znać i wiedzieć kto te przepisy ma stosować.