odpowiedzialnosć przed US

DoraDora Użytkownik
edytowano listopada 2009 w Zarządzanie Nieruchomościami
witam .. mam pytanie dotyczace odpowiedzialności materialnej przed urzedem Skarbowym .. ale od poczatku ...
Jestem od niedawna pracownikiem Przedsiębiorstwa , które zajmuje sie administrowaniem i zarządzeniem wieloma Wspolnotami Mieszkaniowymi. Przedsiębiorstwo to , żeby mogło prowadzic taka działalnośc zatrudnia zarządce nieruchomości z odpowiednią licencja. Ja i koleżanka zajmujemy się księgowością . Ostatnio miało miejsce takie zdarzenie, że koleżanka składając za rok 2008 spóźniła sie kilka dni z oddaniem do US pit-4 ... pojechała tam z wyjaśnieniami , ale niestety została ukarana mandatem 150 zł. Takich mandatów moze być więcej, bo i wspólnot jest dużo. Moje pytanie jest takie , kto te mandaty powinien płacic, koleżanka która ma w obowiązkach sporządzanie i skladanie takich dokumentów, czy Przedsiębiorstwo które ma umowę ze Wspólnotami o administrowanie .... Czy w ogole jest jakies ubezpieczenie ? Zarządkca podobno ma z mocy prawa jakies ubezpieczenie OC .. tylko nie wiem czy obejmuje to takie ewentualne pomyłki.

Komentarze

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.