II GSK 583/08 Adres siedziby wspólnoty mieszkaniowej
Gość Zarzadca.pl
Użytkownik
w świetle tego orzeczenia chciałbym wrzucić definicję prezes spółki zarządzającej : " Siedzibą Wspólnoty jest miejsce przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej, które zgłasza się do właściwych urzędów skarbowych z podaniem ulicy i nr budynku, a nie tylko miejscowość gdzie znajduje się nieruchomość. Dane osobowe członków Zarządu, w tym nr telefonów, nr lokali i inne dane wrażliwe podobnie jak pozostałych członków Wspólnoty są chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, natomiast dane Zarządcy umieszczone są na tablicach ogłoszeń." Umieszczone w piśmie do mnie z 23.08.2017r. Jak to traktować? - Zarząd jako utajniona komórka Zarządcy.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Siedzibą Wspólnoty jest miejsce prowadzenia działalności . czyli adres jaki wskażą właściciele lokali na terenie wspólnoty (zazwyczaj jest to uchwała właścicieli lokali) .
Natomiast adresem do korespondencji jest adres siedziby Zarządcy/Administratora.
Tak powinny być wypełnione druki zgłoszeń do urzędu skarbowego czy urzędu statystycznego .
Powinno więc być: "natomiast dane administratora umieszczone są na"
Dane firmy administrującej (a nie prywatne administratora) są jawne, dane członków wspólnoty jawne tylko dla innych członków wspólnoty.