Zgoda na montaż domofonu
olgajaworska
Użytkownik
Witam mieszkam w domu dwu klatkowym wszystkich lokali jest 13 w tym 6 należy do wspólnoty pozostałe lokale są gminne w klatce w której mieszkam są trzy mieszkania własnościowe trzy gminne chciałam w naszej klatce założyć domofon bo w drugiej już jest ale obie sąsiadki które mają własnościowe mieszkanie nie wyrażają zgody twierdząc iż zniszczymy klatkę która jest 5 lat po remoncie.dodam iż obie panie mają najmniejsze mieszkania i uciążliwe zamykają nam drzwi na klucz gdzie nikt nie może wejść do klatki pogotowie straż lub znajomi nic sobie nie robią że nikt inny się na to nie godzi jak można zrobić by te dwie panie przestały bojkotować wszystkie moje pomysły które zgłaszam i przestały rządzić ja by nasza klatka była ich własnością? Dodam iż też mam wykupione mieszkanie własnościowe i metraż jest największy choć nie wiem czy ma to jakieś znaczenie Proszę o pomoc bo nie znam się na prawie i tak na prawdę nie wiem co mi wolno a czego nie serdecznie z góry dziękuję.
[align=right]
EDIT Admin: zmieniony tytuł wątku zgodnie z Regulaminem Rozdział II - Zasady korzystania z Portalu, Forum i Wiki pkt. 9[/align]
[align=right]
EDIT Admin: zmieniony tytuł wątku zgodnie z Regulaminem Rozdział II - Zasady korzystania z Portalu, Forum i Wiki pkt. 9[/align]
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Musisz mieć ponad 50 % wg udziałów. Policz metraż głosów za. To praktycznie to samo
przykład:
jest 6 mieszkań po 60 m2 czyli łącznie 360 m2
360 m2 to jest 100 % udziałów. w takiej sytuacji potrzeba poparcia pod uchwałą 4 z 6 właścicieli co daje 240 m2 (66,66 %) czyli ponad 50 %
6 lokali jest prywatnych + 7 należy do gminy, więc się domyślam, że gmina ma co najmniej połowę udziałów.
Napisz projekt uchwały o doposażeniu budynku w dwa domofony (lub poproś o to członków zarządu) i poproś pełnomocnika gminy o podpis. Potem zbierz podpisy innych właścicieli (ale nie lokatorów gminy!)