Niezatwierdzenie sprawozdania finansowego
Hebdzia
Użytkownik
Proszę o poradę, jakie należy wykonać kolejne kroki, jeśli właściciele nie chcą udzielić absolutorium zarządcy z uwagi na nieprzyjęcie sprawozdania finansowego, które pozostawia wiele do ż:cry:yczenia.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Dobrze by było podjąć uchwałę, jak ma wyglądać sprawozdanie finansowe w twojej wspólnocie , co ma zawierać (np. tak jak tu https://forum.zarzadca.pl/wiki/wzor_-_sprawozdanie_finansowe Przykład 2) by w przyszłości nie dochodziło do podobnych sytuacji.
U mnie się taka uchwała sprawdziła. Teraz strony wiedzą czego mogą od siebie oczekiwać ( właściciele - Zarząd WM - Administrator) .
Jeżeli zarządca się do tego nie dostosuje, rozstać się z nim, jest tylu "głodnych", że zawsze znajdzie się taki "co spełni wasze wymogi". :bigsmile:
Konkrety proszę -
Konkrety są tylko trudne do zrealizowania. Dlatego odpowiedzi jest prosta ...nic.
Trzeba wybrać nowego, który zatrudnia prawnika i nieformalnie umówić się z nim na spotkanie, przekazać sprawę, a on już pokieruje co i jak oczywiście w zamian za zajęcie jego stanowiska - starego Administratora.
Chciałbym zostać wyprowadzony z błędu - chętnie podam rękę aby mnie "poprowadzono za rękę i do parku"
Raz została podjęta próba zmiany sposobu zarządu na właścicielski - i wracamy do tego co było napisane - Administrator wie, że 80% mieszkań jest wynajmowanych i wie, że nie ma szansy na to aby rozstać się z nim. Indywidualne zbieranie głosów nic nie dało, notariusz na klatce schodowej siedział w 3 terminach, potem czekał w kancelarii - rok zbierali i zakończyli sprawę. I NIC:shocked:
Nowy doklejony: 24.03.18 14:11
Podstawowe uchwały - absolutorium, plan gospodarczy itd. - zbiera zgodnie z prawem w drodze indywidualnego zbierania głosów - wysyła maile do właścicieli z prośbą o głosowanie lub co do niektórych listy.
A za próbą zmiany sposobu zarządu na właścicielski? - już nie było maili, listów - bo Administrator wie, że 80% mieszkań jest wynajmowanych i wie, że nie ma szansy na to aby rozstać się z nim
To takie proste
1. zebrać adresy mailowe , nr tel. kontaktowych
2. Użyj szarych komórek :cool:
Taak??:shocked: ciekawe jak chcesz zebrać adresy mailowe lub telefony- kto ci je da - A może masz na myśli - domokrążenie i błaganie o maila i telefon. Były podziały na grupy zadaniowe - było używanie szarych komórek - byłu podjęte próby uzyskania dojścia do danych tych 80% w różny sposób - to, że masz w księdze wieczystej imie, nazwisko, pesel - dla zwyklego mieszkanca bloku to malo - dla funkcjonariusza z dojsciem do KSIP - to wystarczy. - Ale szare komórki u funkcjonariusza za darmo nie pracują.:shocked: i znowu wszyscy maja we dupie bo trzeaba płacic.
Więc proszę podać amatorowi zawodowy sposób - najlepiej sprawdzoną procedurę.
Wiesz kryjar123123 to siedź na forum i użalaj się i płacz , użalaj i płacz , użalaj ....:bigsmile:
Nie nadajesz się na członka Zarządu WM, a zwłaszcza takiego co chce zmienić sposób zarządu nieruchomością .
Sam tworzysz problemy, których nie chcesz sam usuwać .:devil:; czekasz aż ktoś za ciebie to zrobi, a ty się podepniesz.
Wiesz KubaP - wyobraź sobie, że wystąpienie na piśmie też ma w de.......... I żeby nie było - zarząd jest powierzony przez dewelopera od samego początku - wszelkie próby zmiany sposobu zarządu w celu podziękowania za administrowanie NIC NIE DAŁY I NIC NIE DAJĄ - Zyczę ci tak godnego przeciwnika, cwaniaka, żebyś zobaczył SAM - jak to jest - sam sobie odpowiedz na pytanie - tam na początku co napisał tajfun.
WM 302 lokale w tym 100 MP i 50 boksów garażowych 17 LU.