Usuwanie usterek
dolby
Użytkownik
Witam.
Wspólnota ma problem z wyegzekwowaniem pewnych napraw w bloku który jest na gwarancji. A to zepsuty domofon który uniemożliwia kontakt z lokalem z poziomu klatki,niedziałająca czujka ruchu i wiele innych rzeczy. Administrator informuje Developera o każdej awarii,jednak ten przeciąga usunięcie usterek i szuka wymówek. Bo albo firma przyjdzie za 2-3 dni, mija czas nie ma firmy i nadal usterka nie usunięta i wiele innych wymówek.
Moje pytanie brzmi,w jaki sposób zmusić Developera do terminowego usunięcia usterek. Jakiś przypis prawny,paragraf?
Dzięki za wszelką pomoc.
Wspólnota ma problem z wyegzekwowaniem pewnych napraw w bloku który jest na gwarancji. A to zepsuty domofon który uniemożliwia kontakt z lokalem z poziomu klatki,niedziałająca czujka ruchu i wiele innych rzeczy. Administrator informuje Developera o każdej awarii,jednak ten przeciąga usunięcie usterek i szuka wymówek. Bo albo firma przyjdzie za 2-3 dni, mija czas nie ma firmy i nadal usterka nie usunięta i wiele innych wymówek.
Moje pytanie brzmi,w jaki sposób zmusić Developera do terminowego usunięcia usterek. Jakiś przypis prawny,paragraf?
Dzięki za wszelką pomoc.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
Ja bym przy każdym takim zgłoszeniu zakreślał termin do którego ma developer dokonać naprawy .Termin ten powinien wynikać z ogólnych warunków gwarancyjnych . Po tym terminie, WM zleca wykonanie usługi, a kosztami obciąża dewelopera.
Dzięki za sugestie.