Usuwanie usterek

dolbydolby Użytkownik
Witam.
Wspólnota ma problem z wyegzekwowaniem pewnych napraw w bloku który jest na gwarancji. A to zepsuty domofon który uniemożliwia kontakt z lokalem z poziomu klatki,niedziałająca czujka ruchu i wiele innych rzeczy. Administrator informuje Developera o każdej awarii,jednak ten przeciąga usunięcie usterek i szuka wymówek. Bo albo firma przyjdzie za 2-3 dni, mija czas nie ma firmy i nadal usterka nie usunięta i wiele innych wymówek.
Moje pytanie brzmi,w jaki sposób zmusić Developera do terminowego usunięcia usterek. Jakiś przypis prawny,paragraf?

Dzięki za wszelką pomoc.

Komentarze

  • Opcje
    KubaPKubaP Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Moje pytanie brzmi,w jaki sposób zmusić Developera do terminowego usunięcia usterek.
    Jakiś przypis prawny,paragraf?
    a co uważasz, że przepis prawny dokona napraw?

    Ja bym przy każdym takim zgłoszeniu zakreślał termin do którego ma developer dokonać naprawy .Termin ten powinien wynikać z ogólnych warunków gwarancyjnych . Po tym terminie, WM zleca wykonanie usługi, a kosztami obciąża dewelopera.
  • Opcje
    dolbydolby Użytkownik
    edytowano listopada -1
    NIe, nie uważam,że przepis prawny dokona naprawy,ale tak jak wspomniałeś,termin+przepis prawny do którego powinien się zastosować. Developer czuje się Panem i Królem i terminy go nie obchodzą, potrafi wmówić że białe to czarne a czarne to białe.
    Dzięki za sugestie.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.