Wypowiedzenie umowy o zarządzanie

GRANITOWAGRANITOWA Użytkownik
edytowano grudnia 2009 w Zarządzanie Nieruchomościami
Co zrobic jezeli administrator nie będzie chciał podpisać wypowiedzenia umowy o administrowanie?
Czy spisać protokół (podczas wypowiedzenia bedzię obecny zarząd waspólnoty), iż administrator otrzymał wypowiedzenie ale go nie podpisał i nie przyjął?

Komentarze

  • Opcje
    ownerowner Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Wypowiedzenie jest oświadczeniem woli jednej ze stron. Po co Wam podpis drugiej strony? Równie dobrze możecie wysłać pocztą list polecony.
  • Opcje
    GRANITOWAGRANITOWA Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Ale kiedy wysłać polecony?, po tym jak nie będzie chciał podpisać wypowiedzenia.
  • Opcje
    Jarek69Jarek69 Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Tak, jak nie podpisze wypowiedzenia to wysłać poleconym ZPO.
  • Opcje
    ownerowner Użytkownik
    edytowano listopada -1
    wysłać poleconym ZPO
    Niekoniecznie, może być bez potwierdzenia.
  • Opcje
    GRANITOWAGRANITOWA Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Jak mu się wyśle po tym jak nie podpisał, to przecież skuma że ten polecony to wypowiedzenie
  • Opcje
    ZarządcaZarządca Zarzadca.pl ZARZADCA.PL
    edytowano grudnia 2009
    Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy winno być wyartykułowane w taki sposób, aby jego treść doszła do adresata, proponuję, w obecności świadków odczytać treść wypowiedzenia, następnie przekazać z prośbą o potwierdzenie przyjęcia, w razie odmowy potwierdzenia - sporządzić notatkę, protokół na ten okoliczność, świadkowie winni podpisać. Można też wysłać pocztą, polecam jednak z.p.o. dla celów dowodowych, wtedy mamy dowód w postaci potwierdzenia odbioru lub adnotację sporządzoną przez pracownika poczty.
    Przepisy nie regulują w jaki sposób należy oświadczenia woli przekazywać ich adresatowi, zawsze, w razie sporu, sąd bada czy doręczenie nastąpiło.
    ZARZĄDCA PORTAL INFORMACYJNY II 6tfwtu9sbskv.png
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.