Ciepła woda i ogrzewanie
Almie
Użytkownik
Witam, mam pytanie czysto techniczne.
Mieszkam w budynku wielorodzinnym w Warszawie na Pradze Południe (180 mieszkań) zarządzanych przez Wspólnotę.
W jaki sposób Wspólnota "ogrzewa" wodę i dostarcza ciepło do centralnego ogrzewania?
Spotkałam się z twierdzeniem, iż wspólnota własnymi działaniami, samodzielnie i własnym kosztem podgrzewa wodę dostarczaną do lokali.
Ale umowę mamy z Veolią. Więc jak to jest z tym podgrzewaniem i własnymi kosztami? Określenie, że wspólnota własnymi działaniami i własnym kosztem podgrzewa wodę wg mnie znaczy, że w budynku jest jakaś olbrzymia kotłownia i Pan administrator pali w piecu. Ale nic takiego w naszym budynku nie ma ;-) Niestety nie znam się na tym, a takie określenie może mieć ogromne znaczenie w sądzie.
Czy Wspólnota jest dostawcą takich usług czy odbiorcą od Veolii.
Z góry dziękuję za wyjaśnienie
Mieszkam w budynku wielorodzinnym w Warszawie na Pradze Południe (180 mieszkań) zarządzanych przez Wspólnotę.
W jaki sposób Wspólnota "ogrzewa" wodę i dostarcza ciepło do centralnego ogrzewania?
Spotkałam się z twierdzeniem, iż wspólnota własnymi działaniami, samodzielnie i własnym kosztem podgrzewa wodę dostarczaną do lokali.
Ale umowę mamy z Veolią. Więc jak to jest z tym podgrzewaniem i własnymi kosztami? Określenie, że wspólnota własnymi działaniami i własnym kosztem podgrzewa wodę wg mnie znaczy, że w budynku jest jakaś olbrzymia kotłownia i Pan administrator pali w piecu. Ale nic takiego w naszym budynku nie ma ;-) Niestety nie znam się na tym, a takie określenie może mieć ogromne znaczenie w sądzie.
Czy Wspólnota jest dostawcą takich usług czy odbiorcą od Veolii.
Z góry dziękuję za wyjaśnienie
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze