audyt

czy ktoś z was zlecił audyt Zarządcy nieruchomości? w związku z tym iz odmawiają mi a raczej ignorują moje prośby o wgląd do dokumentów WM (pisze maile na które w zaden sposób nie odpowiadają), planuje zlecić audyt. wspólnota jest od 2018 roku ma 72 lokale. ostatnio jak byłam u administratora to nie podobało mi się, że brakuje załącznika do faktury za modernizacje usług sanitarnych. na moje pytanie prezes firmy odpowiedział ze nie musi być. to mnie zaniepokoiło i dlatego myslę o audycie. koszt nie jest mały stad moje pytanie. na co najbardziej zwrócić uwage podczas audytu, jaki zakres podac przy zleceniu?

Komentarze

  • Opcje
    ZarządcaZarządca Zarzadca.pl ZARZADCA.PL
    Rozumiem, że zamierza Pani zlecić dokonywanie czynności kontrolnych w Pani imieniu księgowemu?

    W pierwszej kolejności należy porównać dane wykazane w sprawozdaniu finansowym z rzeczywistym stanem rzeczy (sprawdzić stany rachunków bankowych na dzień 31.12. , koszty, faktury, wyciągi bankowe).
    Należałoby też sprawdzić czy wydatki, o ile przekraczały zakres zwykłego zarządu, były zatwierdzone przez właścicieli w drodze uchwały.


    ZARZĄDCA PORTAL INFORMACYJNY II 6tfwtu9sbskv.png
  • Opcje
    dorocicadorocica Użytkownik
    dziękuje
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.