Zebranie WM - powiadomienie Gminy
bierzyk
Użytkownik
Miasto ma w nieruchomości niewielkie udziały (jeden mały lokal z trzydziestu). Czy w takiej sytuacji konieczne jest powiadomienie Gminy/Miasta o zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej. Jeśli tak, czy wystarczy wysłanie zawiadomienia na główny adres Urzędu Miasta (miasto wojewódzkie)? Z punktu widzenia zachowania tygodniowego terminu na powiadomienie ważna jest data wysłania listu, czy doręczenia?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze
""Art. 32. 1. O zebraniu ogółu właścicieli lokali zarząd lub zarządca, któremu zarząd nieruchomością wspólną powierzono w sposób określony w art. 18 ust. 1, zawiadamia każdego właściciela lokalu na piśmie przynajmniej na tydzień przed terminem zebrania.
2. W zawiadomieniu należy podać dzień, godzinę, miejsce i porządek obrad. W wypadku zamierzonej zmiany we wzajemnych prawach i obowiązkach właścicieli lokali należy wskazać treść tej zmiany.""
Jeżeli zawiadomienie zawiera powyższe cechy to wystarczy zawiadomienie o zebraniu dostarczone na tydzień przez dniem zebrania. O zebraniu winni być powiadomieni wszyscy właściciele lokali tworzący daną WM.