Zarzad Wspólnoty - historia korespodencji

Witam Wszystkich!
Czy ktoś z was może podsunąć pomysł w jaki sposób zapewnić wymianę korespodencji drogą elektroniczną w pracy zarzadu wspolnoty, tak aby po ew. jego zmianie inni którzy wejda w skład mogili przsledzić historię komunikacji np. z podmiatami zew. lub włascicielami przy zastosowaniu tego środka komunikacji. Obecnie admistrator wysyła i kontatkuje sie z 1 z 5 osób w zarzadzie - na prywtną skrzynke, ta zaś rozsyła info do pozostały rówież na prywatną skrzynke. Cześć informacji nie dociera do nas od rozyłającego... Jak zorganizować jakąś skrzytne dla grupy tak aby była zapewniona ciągłość historii i brak możliwośći jej usunięcia dla przyszłych którzy wejdą w skład zarzadu

Komentarze

  • Opcje
    Grafen2Grafen2 Użytkownik
    Proponuję - Założyć jeden adres mail dla Zarządu WM .
    Cały zarząd posługuje sie jednym Hasłem.
    Po zmianie składu zarządu te dane winny być przekazane nowemu składowi
  • Opcje
    piotrekspiotreks Użytkownik
    Grafen2 napisał użytkownik: »
    Proponuję - Założyć jeden adres mail dla Zarządu WM .
    Cały zarząd posługuje sie jednym Hasłem.
    Po zmianie składu zarządu te dane winny być przekazane nowemu składowi

    Tak i historie kasuje wraz z odejsciem lub na złość zmienia hasło :)
  • Opcje
    Grafen2Grafen2 Użytkownik
    piotreks napisał użytkownik: »
    Tak i historie kasuje wraz z odejsciem lub na złość zmienia hasło :)
    No, to nie ma rozwiązania Twojego problemu, zawsze będzie błędne koło.

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.