Kontrola Zarządcy

Dzień dobry,
Mam podejrzenia, że zarządca rozlicza fałszywe faktury. Nie jestem księgową, nie znam się dokładnie na temacie ale wiem, że w innych wspólnotach był podobny problem. Czy mogę wynająć kogoś (nawet nie wiem czy są osoby które takie rzeczy robią, moze ksiegowy? ) aby sprawdził wszystko? Czy można ewentualnie zgłosić do jakiegoś urzedu problem? Czy zarządca może odmówić mi wydania dokumentów? ( na razie przy prośbie o udostępnienie jakiejkolwiek korespondencji twierdzi, że nei może tego zrobić z powodu RODO) Czy są jakieś instutucje do których mozna zgłosić przekręty aby odebrać takim osobom licencję ?

Komentarze

  • Opcje
    Grafen2Grafen2 Użytkownik
    Najlepszym kontrolującym jest .... właściciel lokalu.

    annamaj1989 napisał użytkownik: »
    Nie jestem księgową, nie znam się dokładnie na temacie
    to wynajmij sobie pełnomocnika co się zna na ewidencji pozaksięgowej wspólnot mieszkaniowych , daj mu pełnomocnictwo rodzajowe i niech idzie do Zarządcy (a może do administratora, jak jest wybrany Zarząd WM )


    annamaj1989 napisał użytkownik: »
    Czy zarządca może odmówić mi wydania dokumentów?
    nie , nie może odmówić okazania dokumentów WM właścicielowi lokalu czy jego pełnomocnikowi

    annamaj1989 napisał użytkownik: »
    Czy są jakieś instutucje do których mozna zgłosić przekręty
    Tak, to prokuratura rejonowa ....


    annamaj1989 napisał użytkownik: »
    aby odebrać takim osobom licencję ?
    Obecnie licencje nikomu nie są potrzebne . Gowin je zniósł. Dziś każdy może się parać zarządzaniem nieruchomościami


  • Opcje
    ja mam ten sam problem. Co zdecydowaliście?

  • Opcje
    Ostatnio napotkałem również problem związany z finansowaniem. Czy uważasz, że niektóre narzędzia pomagają również mieć trochę więcej pieniędzy, dlatego są teraz popularne na całym świecie? Nawiasem mówiąc, możesz spróbować wizyta zasób, w którym możesz o tym przeczytać. Możesz więc użyć go, aby dowiedzieć się, czego potrzebujesz.