Problemy z czyszczeniem: Jak uzyskać zwrot pieniędzy?
Jardo
Użytkownik
Jesteśmy mieszkańcami budynku, którzy podpisali umowę z firmą zarządzającą, która z kolei ma umowę z firmą sprzątającą na codzienne sprzątanie wszystkich pięter. Jednakże w rzeczywistości sprzątanie odbywa się tylko dwa razy w tygodniu, zamiast codziennie, jak to było określone w umowie. Codziennie sprzątane jest tylko na parterze.
Właściciele nieruchomości w naszym kompleksie odczuwają pogorszenie jakości usług sprzątania i uważają to za niedopuszczalne. Mimo wielokrotnych listów i próśb kierowanych do zarządcy firmy, nie dochodzi do rozwiązania problemu, a firma zarządzająca nie reaguje na nasze prośby.
W związku z powyższym mamy kilka pytań:
1. Czy możemy domagać się zwrotu części opłaty za usługi, które nie zostały dostarczone zgodnie z umową?
2. W jakiej wysokości i na jakich podstawach prawnych możemy opierać się, domagając się zwrotu środków?
3. Jakie kroki i działania możemy podjąć, jeśli firma zarządzająca nie reaguje na nasze listy i skargi?
Bardzo wdzięczny będę za wasze porady i doświadczenie w tej sprawie. Dziękuję za waszą uwagę i pomoc.
Właściciele nieruchomości w naszym kompleksie odczuwają pogorszenie jakości usług sprzątania i uważają to za niedopuszczalne. Mimo wielokrotnych listów i próśb kierowanych do zarządcy firmy, nie dochodzi do rozwiązania problemu, a firma zarządzająca nie reaguje na nasze prośby.
W związku z powyższym mamy kilka pytań:
1. Czy możemy domagać się zwrotu części opłaty za usługi, które nie zostały dostarczone zgodnie z umową?
2. W jakiej wysokości i na jakich podstawach prawnych możemy opierać się, domagając się zwrotu środków?
3. Jakie kroki i działania możemy podjąć, jeśli firma zarządzająca nie reaguje na nasze listy i skargi?
Bardzo wdzięczny będę za wasze porady i doświadczenie w tej sprawie. Dziękuję za waszą uwagę i pomoc.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarze